مجله سیم کارت

بسته خوش آمد برای سیم کارت همراه اول اعتباری

0 328

اپراتور همراه اول برای مشترکینی که به تازگی “سیم کارت همراه اول اعتباری” می خرند بسته خوش آمد همراه اول ارائه کرده است . متقاضیان می توانند از طریق مراکز فروش و خدمات همراه اول و فروشگاه های آنلاین همراه اول اقدام به خرید سیم کارت همراه اول اعتباری کنند . اپراتور همراه اول اولین اپراتور برتر در کشور است و این اپراتور بزرگ مشترکین زیادی دارد . همواره در تلاش است تا بتواند متنوع ترین خدمات را در اختیار مشترکین خود قرار دهد .

متقاضییان با “خرید سیم کارت همراه اول اعتباری” ، هدیه دریافت می کنند که این هدیه شامل 24 گیگا بایت اینترنت ، ماهیانه 4 گیگا بایت به مدت 6 ماه است . مهلت استفاده آن 7 روز است که فقط شامل مشترکین جدید سیم کارت همراه اول اعتباری می شود .

بسته خوش آمد همراه اول

این هدیه برای مشترکین اعتباری همراه اول به صورت خودکار 6 ماه متوالی فعال می شود . 6 ماه پشت سر هم اینترنت به صورت خودکار با فعال سازی سیم کارت برای مشترک فعال خواهد شد . طرح های اینترنت هر 30 روز یک بار فعال می شود که مهلت استفاده از آن 7 روز می باشد . باید اشاره کنیم که امکان خرید و فعال سازی طرح های دیگر اعم از اینترنت ، مکالمه و ترکیبی هم زمان با این طرح برای مشترکین “سیم کارت” های جدید وجود دارد . این هدیه شامل 10 هزار تومان اعتبار داخل شبکه می باشد که بعد از اولین شارژ مشترک فعال خواهد شد .

مهلت استفاده طرح

مهلت استفاده ان 90 روزه می باشد ، این طرح به صورت خودکار پس از اعمال اولین شارژ فعال می شود . امکان استفاده از اعتبار هدیه برای انجام کلیه فعالیت‌ های داخل شبکه ( همراه اول ( MCI ) و ثابت ) اعم از مکالمه ، ارسال پیامک ، استفاده از اینترنت ، خرید طرح های مختلف وجود دارد .
علاوه بر این 4 هزار تومان اعتبار اولیه به صورت خودکار در زمان فعال سازی سیم کارت فعال می شود . هدیه ترکیبی شامل 100 دقیقه مکالمه درون شبکه به مدت یک ماه و هم چنین 1 گیگا بایت اینترنت به مدت یک می باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.