مجله سیم کارت

بسته دهه کرامت ایرانسل

0 919

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . این اپراتور بزرگ همواره در مناسبت و رویداد ها طرح های تخفیفی ویژه ای را برای مشترکین سیم کارت های خود ارائه می دهد . حالا این اپراتور بزرگ به مناسبت دهه کرامت طرح ویژه تخفیفی را ارائه کرده است . دهه کرامت از سال روز ولادت حضرت معصومه ( س ) 11 خرداد 1401 آغاز . و تا سال روز ولادت حضرت امام رضا ( ع ) 21 خرداد 1401 است . اپراتور ایرانسل در دهه کرامت برای کلیه مشترکان سیم کارت های خود بسته دهه کرامت ایرانسل ویژه ارائه کرده است .

طرح هدیه ایرانسل در دهه کرامت

به گزارش روابط عمومی ایرانسل ( irancell ) ، این اپراتور به مناسبت گرامی داشت دهه ی کرامت طرح تخفیفی را برای مشترکان خود ارائه کرده است . هم زمان با آغاز و شروع دهۀ کرامت ، تمامی مشترکان “سیم کارت ایرانسل دائمی” و سیم کارت ایرانسل اعتباری می ‌توانند یک بسته دهه کرامت ایرانسل ترکیبی ارائه کرده است . این طرح تخفیفی ویژه شامل 10 ساعت مکالمۀ ایرانسلی ( درون شبکه ) و یک گیگا بایت اینترنت را تنها با پرداخت ۷۵۰۰ تومان ، دریافت کنند .

مهلت استفاده طرح دهه کرامت

طرح تخفیفی دهه کرامت ایرانسل ، از تاریخ 11 خرداد ماه 1401 مصادف با سال روز ولادت حضرت معصومه ( س ) تا 21 خرداد ماه 1401 مصادف با سال روز ولادت حضرت امام رضا ( ع ) در دسترس است . اعتبار طرح دهه کرامت ایرانسل از زمان فعال‌ سازی آن ، ۱۰ روز خواهد بود . فعال ‌سازی طرح تخفیفی ویژه دهه کرامت ایرانسل ، با شماره‌ گیری کد دستوری # 5 * از “سیم کارت” خود و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ اینترنت پیشنهادی در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من ، امکان‌ پذیر است .

فعال سازی این طرح برای کلیه مشترکان سیم کارت ایرانسل دائمی و “سیم کارت ایرانسل اعتباری” ، از طریق اپلیکیشن ایرانسل من امکان پذیر است . آن دسته از مشترکین ایرانسلی که اپلیکیشن ایرانسل من را ندارند می توانند از طریق وب سایت ایرانسل اپلیکیشن ایرانسل من را دانلود و نصب کنند . دانلود و نصب اپلیکیشن ایرانسل من به صورت کاملا رایگان می باشد . اپراتور ایرانسل اپلیکیشن ایرانسل من را ارائه کرده است . تا مشترکین بتوانند از طریق این سوپر اپلیکیشن به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ به آسانی دسترسی پیدا کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.