مجله سیم کارت

بسته های ایرانسل برای آموزش آنلاین

0 142

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران است . با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان سیم کارت آموزشی ارائه کرده است . روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد : ایرانسل برای دانش آموزان و معلمان در این شرایط کرونا که آموزش ها به صورت آنلاین است . دسترسی رایگان و بدون ترافیک به سامانه شاد را فراهم کرده است . هم چنین حجم های اینترنت ویژه “سیم کارت ایرانسل” با تخفیف های ویژه را برای آن ها ارائه کرده است . مشترکینی که سیم کارت ایرانسل دارند از تاریخ 16 شهریور ماه 1399 می توانند بدون نیاز به خرید حجم اینترنتی ، به سامانه شاد برای آموزش آنلاین دسترسی داشته باشند . ما در این مقاله به بررسی بسته های ایرانسل برای آموزش آنلاین می پردازیم .

بسته های ایرانسل برای آموزش آنلاین

در هنگام استفاده از این سامانه ، اینترنت مصرفی برای تمامی کاربران رایگان خواهد بود . در طول استفاده از سامانۀ شاد ، اینترنت رایگان به صورت خودکار برای کاربران فعال می‌ شود . کاربران لازم است هنگام استفاده از سامانۀ شاد ، در صورت استفاده از نرم‌ افزار VPN روی دستگاه خود ، آن را قطع کنند . تا از نظر فنی ، امکان رایگان محاسبه شدن دیتای مصرفی آنان وجود داشته باشد . “ایرانسل” هم چنین برای دانش‌ آموزان مدرسه‌ هایی که از سامانۀ شاد برای آموزش آنلاین استفاده نمی ‌کنند . نیز دانشجویان دانشگاه‌ ها و مؤسسه‌ های آموزشی که از پلت فرم‌های آموزش آنلاین خود استفاده می‌ کنند .

حجم های اینترنت با تخفیف ویژه ارائه کرده است که به‌ زودی در دسترس قرار می ‌گیرند . این طرح ها به آی‌ پی سامانۀ آموزش آنلاین که در سیستم آموزشی مؤسسۀ محل تحصیل ثبت باشند ، تعلق می‌ گیرد . متقاضیان می ‌توانند درخواست خود را به همراه اطلاعات پلت فرم آموزش مجازی خود ( نشانی کامل وب ‌سایت ، آی‌ پی عمومی ، پورت ، پروتکل ) در نامه ‌ای رسمی به نشانی info@mtnirancell.ir ارسال کنند . یا در فرم موجود در وب‌ سایت ایرانسل بار گذاری کرده و برای هماهنگی ‌های بعدی ، یکی از مسؤولان فنی خود را به ایرانسل معرفی کنند . ایرانسل هم چنین با ارائۀ زیر ساخت آموزش آنلاین دانا پلاس ، امکان برگزاری کلاس‌ های آنلاین از این طریق را به مدرسه‌ ها ، دانشگاه‌ ها و مؤسسه‌ های آموزشی ارائه کرده است .

متقاضیان می‌ توانند با مراجعه به وب‌ سایت دانا پلاس به نشانی plus.danaapp.ir . به مدت یک ماه از امکان استفادۀ رایگان از بستۀ 925هزار تومانی ویژۀ مدارس استفاده کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.