مجله سیم کارت

بسته های اینترنت رایتل

0 168

با توجه به شیوع کرونا و همه گیری این ویروس سرانه مصرف اینترنت در کشور بالا رفته است و تقریبا تمام افراد جامعه برای انجام بسیاری از کار های روزمره خود به اینترنت نیاز دارند. اپراتور های فعال در کشور در تلاش هستند تا بتوانند در این جهت ، اینترنت با کیفیت و با سرعت بالا را در اختیار کاربران “سیم کارت” های خود قرار دهند . اپراتور رایتل نیز یکی از این اپراتور ها است که بسته های اینترنت همراه را برای مشترکین سیم کارت های خود ارائه داده است. اپراتور رایتل برای مشترکین “سیم کارت رایتل اعتباری” ، سیم کارت رایتل دائمی و سیم کارت دیتا خود ، بسته های متفاوتی را در نظر گرفته است .
اپراتور رایتل به عنوان یکی از اپراتور های فعال در کشور جذاب ترین بسته های اینترنت همراه در کشور را برای مشترکین سیم کارت های خود در نظر گرفته است و مشترکین کلیه سیم کارت های رایتل می توانند ، اقدام به خرید و فعال سازی این بسته های اینترنتی جذاب کنند . اپراتور رایتل علاوه بر ارائه بسته های اینترنت جذاب ، مکالمه درون شبکه خود را برای مشترکینی که سیم کارت رایتل اعتباری و “سیم کارت رایتل دائمی” دارند ، رایگان کرده است .
مشترکین رایتل که سیم کارت رایتل دارند و تمایل به خرید و فعال سازی بسته اینترنتی دارند از راه های متفاوتی می توانند اقدام به خرید بسته های اینترنتی کنند : می توانند از با شماره گیری کد دستوری # 142 * از سیم کارت دایمی و اعتباری خود اقدام به خرید کنند ، از طریق وب سایت رایتل و مراجعه به صفحه خرید بسته ، از طریق سامانه رایتل من و یا اپلیکیشن رایتل من ( کاربرانی که اپلیکیشن رایتل من را ندارند می توانند به صورت رایگان این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنند . ) ، از طریق فروشگاه های رایتل .
رایتل هم چنین امکان استفاده از سرویس اینترنت بدون محدودیت در حجم را با بسته‌ های نا محدود ویژه ساعت‌ های افت مصرف و ساعت‌ های خاص فراهم آورده است . مشترکین رایتل می توانند با مراجعه به وب سایت رایتل و صفحه خرید بسته با توجه به نیاز خود بسته اینترنتی خود را خرید کنند . در واقع در سایت رایتل می توانند با اعمال فیلتر نوع سیم کارت ( دائمی ، اعتباری ، دیتا ) ، نوع بسته ( اینترنتی ، ساعتی ، حجم افزایشی ) ، مهلت استفاده ، حجم ترافیک عادی و حجم ترافیک ساعات افت مصرف بسته اینترنتی مورد نیاز خود را انتخاب و خرید کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.