مجله سیم کارت

بسته های اینترنت شاتل موبایل دوران قرنطینه

0 31

اپراتور شاتل موبایل یکی دیگر از اپراتور های فعال در کشور است و اپراتور شاتل موبایل برای مشترکین خود که سیم کارت شاتل موبایل دارند ، در دوران قرنطینه بسته های اینترنت ارائه داد . با تصمیم جدید دولت در راستای قرنطینه کردن شهر ها و ممنوعیت تردد و قرنطینه شهر های با وضعیت قرمز ، اپراتور شاتل موبایل برای مشترکین سیم کارت های خود که در حال حاضر در این شهر ها قرار دارند بسته های جدید اینترنت با تخفیف های ویژه در نظر گرفت .
روابط عمومی شاتل موبایل اعلام کرد ، شاتل موبایل با هدف جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و با هدف تسهیل و کاهش هزینه دور کاری افراد این بسته ها را در نظر گرفته است . در واقع با خرید و فعال سازی این بسته های اینترنت از اوقات خود که در خانه به سر می برید ، لذت ببرید و این بسته های ارائه شده تا 15 آذر 1399 و پایان محدودیت های قرنطینه ادامه خواهد داشت و مشترکین "سیم کارت" های شاتل موبایل تا پایان این محدودیت ها فرصت فعال سازی این بسته ها دارند . بسته‌ های جدید اینترنت 3G و 4G با قیمت های ویژه در اختیار مشترکین جدید و قدیمی سیم کارت های شاتل موبایل قرار می گیرد . شاتل موبایل اولین اپراتور است که سیم کارت های هوشمند را در ایران ارائه داده است ، طرح بسته آغازین در خانه بمانیم را ارائه کرده است و بدون افزایش قیمت ، ترافیک اینترنت بیشتری را در اختیار مشترکین جدید سیم کارت های خود قرار می دهد . علاوه بر بسته آغازین برای خرید سیم کارت شاتل موبایل هوشمند ، 4 بسته افزایشی اینترنت ویژه دوران قرنطینه نیز از سوی این اپراتور عرضه شده است که همه مشترکین قدیمی و جدید "سیم کارت شاتل موبایل" می‌ توانند ، این بسته‌ ها را در دوران قرنطینه ، با قیمت ‌هایی نازل‌ تر از حالت عادی خریداری کنند . شاتل موبایل پیش از این نیز فعالیت‌ های گوناگونی در جهت توسعه خدمات غیر حضوری و ارتباطی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده بود ، اهدای چند نوبت بسته اینترنت برای معلمان و اساتید داشگاه ، توسعه زیرساخت ثبت‌ نام اینترنتی و تلفنی سیم‌ کارت جهت حفظ سلامت افراد و جلوگیری از حضور متقاضیان در مراکز تجمع ، عرضه سیم‌ کارت سازمانی ویژه دور کاری با قابلیت ایجاد سریع و مقرون به صرفه کانال ارتباطی امن و اختصاصی بر مبنای راهکار APN-VPN به همراه قابلیت عرضه IP معتبر و یکتا روی سیم‌کارت ، از جمله این اقدامات هستند .
شاتل موبایل ، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G و 4G/LTE در سراسر کشور با پیش‌شماره 0998 و کد یک است که برای نخستین بار در ایران ، فناوری نوآورانه « سیم‌ کارت هوشمند » را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده که بر اساس آن ، سیم‌ کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های موجود در محدوده محل حضور مشترک ، بهترین آنتن و پوشش شبکه را به طور خودکار برای وی انتخاب می‌ کند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.