مجله سیم کارت

بسته های خوشامد پاییز همراه اول معرفی شد

0 47

همراه اول اعلام کرد از ابتدای پاییز 93 مشترکین با خرید و ثبت نام سیم کارت های دائمی همراه اول، می توانند به مدت 3 ماه از ارزانترین نرخ مکالمه درون شبکه تلفن همراه و با تعرفه 399 ریال که شامل 30% تخفیف بر روی تعرفه های پایه این اپراتور میگردد، بهره مند شوند. این بسته بصورت اتوماتیک برای مشترک فعال می گردد و نیازی به ثبت نام توسط مشترک نمی باشد.
 به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، همچنین از آغاز پاییز امسال، بسته های خوشامد جدید همراه اول به مشترکینی که نسبت به خریداری و ثبت نام سیم کارت های اعتباری این اپراتور تلفن همراه کشور اقدام میکنند تعلق میگیرد.
 براین اساس، بعد از انجام اولین شارژ با هر مبلغی از طرف مشترک از تمامی کانالها به جز جیرینگ، 5هزار تومان اعتبار داخل شبکه هدیه به حساب مشترک واریز میشود. فعال شدن اعتبار هدیه مستلزم انجام حداقل یک نوبت شارژ به هر مبلغی در مدت حداکثر سه ماه از زمان ثبت نام در سیستم می باشد، بدیهی است چنانچه اولین شارژ پس از گذشت سه ماه از ثبت نام انجام گیرد، اعتبار هدیه به مشترک تعلق نخواهد گرفت.
همچنین در صورت انتقال اعتبار از یک مشترک به مشترک دیگر اعتبار هدیه برای مشترک دوم فعال نخواهد شد و برای دریافت اعتبار هدیه نیاز است تا حتما خود مشترک اقدام به شارژ نماید.
 ضمن آنکه امکان استفاده از اعتبار هدیه برای انجام کلیه فعالیت های داخل شبکه اعم از مکالمه، ارسال پیامک، استفاده از اینترنت و خرید بسته های مختلف وجود دارد اما اعتبار هدیه قابل انتقال نمی باشد.
 براساس این گزارش، این بسته ها تنها بر روی سیم کارت های 10هزار تومانی همراه اول موجود در بازار فعال می شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.