مجله سیم کارت

بسته های متنوع و قرعه کشی تابستانه ایرانسل

0 84

اپراتور "ایرانسل" با نزدیک شدن به فصل تابستان برای کاربران خود بسته های متنوعی را در نظر گرفته است که افرادی که "سیم کارت ایرانسل" دارند و جزو کاربران ایرانسل هستند می توانند از خدمات این اپراتور بهره مند شوند . افرادی که سیم کارت ایرانسل ندارند می توانند با مراجعه به سایت ایرانسل و یا مراکز و نمایندگی های فروش ایرانسل ، نسبت به خرید سیم کارت ایرانسل اقدام کنند و از خدمات متنوع و جذاب اپراتور ایرانسل استفاده کنند . ایرانسل از این طرح با عنوان تابستان پر بسته ، جوایز پیوسته رونمایی کرده است . ایرانسل برای تابستان 99 یک قرعه کشی بزرگ ر ا در نظر گرفته است و جوایز این قرعه کشی بزرگ را نیز اعلام کرده است .
جوایز این قرعه کشی 10 گوشی هوشمند است به همراه 3650 گیگا بایت اینترنت همراه یک ساله و یک عدد سیم کارت ایرانسل دائمی ، که کاربران می توانند با شرکت در قرعه کشی بزرگ تابستان ایرانسل از برندگان خوش شانس این قرعه کشی باشند و از خدمات این اپراتور بهره مند شوند . کاربران می توانند ،  از 1 تیر ماه تا 31  شهریور ماه 1399 ، با خرید و استفاده از بسته‌ های مکالمه ایرانسل و اینترنت ایرانسل ، در قرعه ‌کشی بزرگ تابستان شرکت کنند و یکی از 10 برنده خوش‌ شانس یک دستگاه گوشی هوشمند به‌ همراه 3650 گیگا بایت اینترنت یک ‌ساله و یک سیم‌ کارت دائمی باشند . کاربران با هر هزار تومان خرید و یا تراکنش ، می توانند شانس خود را در این قرعه کشی افزایش دهند . کاربران این اپراتور برای اطلاع از بسته های متنوع ایرانسل ایرانسل و نحوه فعال سازی آن می توانند به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنند ، اپلیکیشن ایرانسل من اپلیکیشنی است که از سوی این اپراتور ارائه شده است تا کاربران ایراسل بتوانند به راحتی و اسانی بتوانند از خدمات ایرانسل اطلاع پیدا کنند و برای فعال سازی بسته های مورد نظر خود اقدام کنند ، این اپلیکیشن دومین اپلیکیشن  محبوب ایرانی ها شده است . ایرانسل روش های دیگری نیز برای اطلاع از بسته های متنوع خود ارائه داده است ، یکی دیگر از این روش ها مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل من  ، شماره گیری کد دستورس # 555 * و شماره گیری کد دستوری # 4444 * است و هم چنین دریافت بسته های تخفیف ، اختصاصی و هوشمند است .
اپراتور ایرانسل همیشه در جهت رفاه و رضایت کاربران خود قدم بر می دارد و همواره در تلاش است که به بهترین نحو رضایت کاربران خود را جلب کند و ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال از سوی وزیر ارتباطات نیز معرفی شده است که جزو افتخارات این مجموعه است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.