مجله سیم کارت

بسته های متنوع یلدایی ایرانسل

0 282

یلدا 99 اپراتور ایرانسل برای مشترکین خود که سیم کارت ایرانسل دارند ، هدایای دیجیتالی در نظر گرفت . ایرانسل به مناسبت شب یلدا برای مشترکین خود بسته های متنوع یلدایی ایرانسل ارائه کرد . “ایرانسل” اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران ، در طولانی ترین شب سال 1399 برای مشترکین خود هدایای ویژه ای در نظر گرفت . هم چنین اپراتور ایرانسل در این شب ویژه در صفحه اینستاگرام خود برنامه ویژه ای نیز با حضور جمعی از هنرمندان محبوب در نظر گرفت . به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، کلیه مشترکین سیم کارت های ایرانسل چه “سیم کارت ایرانسل” دائمی و چه اعتباری می توانند با شماره گیری کد دستوری # 5 * و یا از طریق بخش پیشنهاد ها در اپلیکیشن ایرانسل من ، هدیۀ 2 گیگا بایتی اینترنت داخلی را دریافت کنند .

بسته های متنوع یلدایی ایرانسل

این طرح ، از ساعت 18 روز 30 آذر ماه 1399 تا ساعت 18 اول دی ماه ، قابل فعال ‌سازی و استفاده است . همان طور که اشاره کردیم ایرانسل علاوه بر اینترنت ، هدیه مکالمه نیز در نظر گرفت . طرح هدیه مکالمه شب یلدا ، مشترکین ایرانسل می توانند با شماره‌ گیری کد  # 2 * 1 * 4444 * و یا از طریق بخش پیشنهاد ها در اپلیکیشن ایرانسل من فعال می‌ شود . با فعال‌ سازی این طرح ، پس از 5 دقیقه مکالمه ایرانسلی ، 50 دقیقۀ بعدی مکالمه ، رایگان است . این طرح ، از بامداد 30 آذر 1399  تا ساعت 23:59 این روز ، قابل فعال ‌سازی و استفاده است .اپراتور ایرانسل علاوه بر هدایای اعلامی از تخفیف 50 درصدی ویژه یلدا در برگزاری کلاس آنلاین نیز خبر داد . اعلام کرده است روی پلتفرم آموزش انلاین دانا پلاس یکی دیگر از هدایای می باشد .

مهلت فعال سازی

مهلت فعال سازی این طرح تا 30 اذر ماه 1399 است . مشترکین با استفاده از آن از تخفیف 50 درصدی بهره مند می شوند . طرح 1 ماهه 315 هزار تومانی با قیمت 157 هزار و 500 تومان ، ارائه می شود .

اپراتور ایرانسل علاوه بر هدایای فوق ، در بخش تکان شگفت انگیز اپلیکیشن ایرانسل من نیز برای مشترکین خود هدیه ویژه در نظر گرفت . مشترکان ایرانسل در هر ساعت از روز 30 آذر ماه 1399 می توانند با مراجعه به بخش تکان شگفت انگیز ایرانسل من اینترنت هدیه دریافت کنند . بخش تکان شگفت انگیز ایرانسل من به 40 کاربر این اپلیکیشن ، 40 گیگا بایت اینترنت هدیه می دهد . کلیه مشترکان “سیم کارت” های ایرانسل دائمی و ایرانسل اعتباری با مراجعه به بخش تکان شگفت انگیز ایرانسل من و تکان دادن گوشی همراهشان . می توانند شانس خود را برای دریافت هدیه 40 گیگا بایتی امتحان کنند . اعتبار این هدیه 24 ساعت پس از فعال سازی خواهد بود .

یلدا امن

« یلدا امن » ؛ ویژه‌ برنامۀ شب یلدا در اینستاگرام ایرانسل ، ایرانسل هم چنین ویژه‌ برنامه ‌ای را برای مخاطبان صفحۀ اینستاگرام خود تدارک دیده است . این برنامه ، با اجرای لیلی رشیدی ، ترکیبی از موسیقی ، قصه و خاطره است و طی آن ، احترام برومند و بهرام شاه ‌محمدلو ( آقای حکایتی ) ، برای مخاطبان اینستاگرام ایرانسل ، قصه‌ های یلدایی می ‌گویند . به دلیل لزوم رعایت پروتکل ‌های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا ، ایرانیان در یلدای 99 ، دور از هم و در عین حال از طریق ارتباطات دیجیتال ، در کنار هم هستند . این برنامه هم به همین منظور ، با عنوان « یلدا امن » و هشتگ #یلدامن ، طوری طراحی شد . گویی هنرمندان از خانه‌ هایشان و با استفاده از اینترنت ، دید و بازدید می ‌کنند .

از طرفی ، با توجه به مصادف شدن یلدای 99 با روز پرستار ، در این برنامه ، با یکی از کادر درمان به صورت اینترنتی گفت ‌و گو و از تلاش ‌ها و ایثارگری آنان قدردانی می ‌شود . ویژه‌ برنامۀ یلدای 99 ایرانسل ، شامل پنج قسمت پنج تا 9 دقیقه‌ ای به همراه پنج موزیک ویدیو است . ایرانسل در سال‌ های گذشته نیز در شب یلدا ، برای اولین بار ، نمایش ‌های اینستاگرامی مرتبطی را تهیه و منتشر کرد که با استقبال مخاطبان رو به ‌رو شد؛ تا آن جا که در سال ‌های بعد ، سایر برند ها هم برنامه‌ های مشابهی را تهیه و منتشر کردند . تماشای برنامۀ « یلدا امن » ، با مراجعه به صفحۀ رسمی @irancell در اینستاگرام ، به نشانی instagram.com/irancell امکان‌ پذیر است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.