مجله سیم کارت

بسته های نوروزی ایرانسل

0 43

اپراتور ایرانسل برای مشترکین "سیم کارت" های خود در نوروز 1400 بسته های نوروزی در نظر گرفته است و مشترکین می توانند با فعال سازی این بسته ها از خدمات ویژه اپراتور ایرانسل بهر مند شوند . کلیه مشترکین سیم کارت های ایرانسل می توانند در نوروز 1400 از خدمات ویژه این اپراتور بزرگ بهره مند شوند .
کلیه مشترکین سیم کارت های ایرانسل هم مشترکین سیم کارت ایرانسل دائمی و هم اعتباری فقط از 30 اسفند تا 13 فرروردین 1400 فرصت دارند تا با با شماره گیری کد دستوری # 5 * از سیم کارت ایرانسل خود بسته هدیه را فعال کنند . بسته هدیه ایرانسل شامل یک ساعت مکالمه رایگان ایرانسلی و 1 گیگا بایت اینترنت رایگان است و اعتبار آن از زمان فعال سازی به مدت 1 ساعت می باشد .
به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، ایرانسل هدایای دیجیتال و نقدی شامل هدیۀ مکالمه و اینترنت رایگان ، 14 گیگا بایت اینترنت رایگان ، 5 سکه طلا در اپلیکیشن ایرانسل من و 280 میلیون جایزه نقدی و بسته‌ های اینترنت 14 گیگا بایتی در اپلیکیشن پیشواز ایرانسل را برای تمام مشترکان خود ، به مناسب این نوروز فرخنده ، در نظر گرفته است .

ایرانسل ، از 30 اسفند 1399 تا 13 فروردین ، هر روز به 1400 نفر از مشترکانی سیم کارت های خود که در بخش تکان شگفت ‌انگیز اپلیکیشن ایرانسل ، گوشی‌ موبایل ‌شان را تکان دهند ، به قید 14 گیگا بایت اینترنت ، هدیه می ‌دهد . این بسته‌ ها تا پایان همان روزی که دریافت و فعال می ‌شوند اعتبار دارند و هر مشترک تنها یک ‌بار آن‌ را دریافت خواهد کرد .

علاوه بر بسته اینترنت در تکانۀ اپلیکیشن ایرانسل من ، پنج ربع سکه بهار آزادی به پنج نفر از مشترکانی که در این 14 روز با استفاده از تکان شگفت ‌انگیز ایرانسل من ، بیشترین تکان را به گوشی‌ موبایل خود داده باشند نیز ، هدیه خواهد شد .

اپلییکشن پیشواز "ایرانسل" ، جوایز ویژه نوروزی شامل 280 میلیون ریال جایزه نقدی و 14 گیگا بایت اینترنت هدیه ، برای تمام مشترکان ایرانسل در نظر گرفته است که تا 20 فروردین 1400 ، امکان دریافت این هدایا وجود دارد . هدایای اپلیکیشن پیشواز ایرانسل به مناسبت نوروز 1400 ، یک جایزۀ 14 میلیون تومانی ، چهارده جایزۀ 1 میلیون تومانی و جوایز 14 گیگا بایتی برای 1400 نفر در نظر گرفته شده ‌اند . ایرانسلی ‌ها می ‌توانند با بار گذاری آهنگ پیشواز شخصی در اپلیکیش پیشواز ، شانس خود را برای دریافت یک جایزه 14 میلیون تومانی امتحان کنند . هر بارگذاری آهنگ پیشواز شخصی در این اپلیکیشن ، یک امتیاز دارد .
با فعال‌ سازی آهنگ پیشواز هوشمند در اپلیکیشن پیشواز ایرانسل ، تمام مشترکان می ‌توانند یکی از چهارده برندۀ جوایز یک میلیون تومانی باشند . هر مرتبه فعال ‌سازی آهنگ پیشواز هوشمند ، یک امتیاز بیشتر به همراه دارد .
با فعال‌ سازی آهنگ پیشواز عادی ، تمام مشترکان می‌ توانند یکی از 1400 برندۀ 14 گیگا بایت اینترنت هدیه باشند . هر مرتبه فعال‌ سازی آهنگ پیشواز عادی ، یک امتیاز بیشتر به همراه خواهد داشت .
بدین ترتیب تمام مشترکان ایرانسل می ‌توانند از هدایای دیجیتال اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران در ایام نوروز 1400 بهره‌ مند شده و هم چنین با تکانه اپلیکیشن ایرانسل من و نیز فعال سازی آهنگ پیشواز در اپلیکیشن پیشواز ایرانسل ، شانس خود را برای برنده شدن هدایای نقدی و سکه طلا امتحان کنند .

.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.