مجله سیم کارت

بسته های ویژه دهه کرامت همراه اول

0 79

اپراتور همراه اول اولین اپراتور برتر در کشور است و این اپراتور بزرگ همواره با توجه به مناسبت های تاریخی برای کلیه مشترکین سیم کارت های خود بسته های ویژه ای را ارائه می دهد . اپراتور همراه اول در همین راستا در روز 22 خرداد ماه 1400 که مصادف با سال روز ولادت حضرت معصومه ( س ) و روز دختر می باشد برای کلیه مشترکین سیم کارت های خود هم مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و هم مشترکین "سیم کارت همراه اول اعتباری" بسته های ویژه در نظر گرفته است .
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، همراه اول برای کلیه مشترکین سیم کارت های خود در روز ولادت حضرت معصومه ( س ) و روز دختر بسته های ویژه اینترنت و مکالمه در نظر گرفته است که مشترکینی که تمایل دارند از این بسته های ویژه استفاده کنند از 22 خرداد ماه 1400 تا 1 تیر ماه 1400 که مصادف با سال روز ولادت امام رضا ( ع ) می باشد ، فرصت دارند تا برا ی فعال سازی این بسته های ویژه اقدام کنند . در واقع همراه اول به مناسبت دهه کرامت ، بسته های ویژه مکالمه و اینترنت را برای کلیه مشترکین سیم کارت های خود ارائه کرده است البته باید اشاره کنیم که علاوه بر مشترکین "سیم کارت همراه اول دائمی" و سیم کارت همراه اول اعتباری ، مشترکینی که سیم کارت همراه اول انارستان نیز دارند می توانند از این بسته های ویژه استفاده کنند .
ترکیب بسته ویژه مشترکان سیم کارت همراه اول دائمی و سیم کارت همراه اول اعتباری به صورت «3  گیگا بایت اینترنت و 3 ساعت مکالمه به مدت 3 روز » است که با شماره گیری کد دستوری « ستاره 100 ستاره 67 مربع » می توان آن را با قیمت 10 هزار تومان خریداری و فعال کرد .

بسته ویژه مشترکان "سیم کارت" انارستان نیز «7 گیگا بایت اینترنت به مدت 7 روز » است که با شماره گیری کد دستوری « ستاره 100 ستاره 6671 ستاره 9 مربع » می توان آن را با قیمت 7 هزار تومان خریداری کرد .

از جمله مزیت های این طرح ، امکان خریداری مجدد بسته ها در صورت اتمام حجم یا زمان بسته های مذکور در بازه زمانی اجرای این طرح است ؛ هم چنین مشترکان می توانند بسته های ویژه مختص ایام دهه کرامت را هم زمان با سایر بسته های مکالمه و اینترنت فعال کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.