مجله سیم کارت

بسته های ویژه رمضان رایتل

0 854

رایتل به مناسبت ماه مبارک رمضان از طرح های متفاوت و هیجان انگیز خود رونمائی کرد . رایتل نیز همانند سایر اپراتور های فعال در این عرصه برای کاربران به یک باره از چندین طرح رونمائی کرد . این اپراتور در اقدامی شگفت انگیز سعی دارد برای اتمام به دغدغه های کاربران خود طرح های اینترنت به صرفه با هزینه بسیار کم به آن ها ارائه دهد . یکی از طرح های رایتل ( rightel ) در ماه رمضان طرح های بسته رمضان رایتل می باشد .

با استفاده از این طرح مشترکین می توانند با پرداخت 1000 تومان از 1000 مگابایت اینترنت بهره مند شوند . این طرح تا 14 خرداد قابل فعال سازی است . این امکان فقط یک بار برای هر مشترک در این ماه مبارک امکان پذیر خواهد بود . طرح بعدی راینواز های هدیه می باشد که تا 16 خرداد اعتبار داشته و برای هر مشترک تنها یک بار در ماه این امکان فعال خواهد شد .

بسته رمضان رایتل

در این طرح کاربر با پرداخت ده هزار تومان از 200 مگابایت اینترنت روزانه یا 6 مگابایت در طول 31 روز بهره مند خواهد شد . طرح بعدی مربوط به نوا های رایگان مذهبی ویژه این ماه می باشد . در واقع رایتل طرح های ویژه مصرفی را برای آسودگی خیال کاربران خود ارائه کرده است . مشترکین این اپراتور می توانند به راحتی از اینترنت پر سرعت رایتل در سراسر کشور استفاده نمایند .

کد های فعال سازی و شرایط استفاده از طرح های مصرفی

طرح اینترنت 1000 مگابایت یک ‌روزه ویژه ماه رمضان برای مشترکین سیم کارت رایتل اعتباری و دائمی با کد #55*3*1*1*142* و با هزینه ی هزار تومان و از طریق ارسال کد On 98122000 به سامانه 2020 امکان پذیر می باشد . طرح اینترنت 6 گیگا بایت دوره‌ ای ویژه ماه رمضان برای مشترکین سیم کارت رایتل اعتباری و سیم کارت رایتل دائمی با کد #56*3*1*1*142* و با هزینه ی هزار تومان و از طریق ارسال کد On 98122001 به سامانه 2020 امکان پذیر می باشد . در پایان باید به نکته توجه داشته باشید که طرح های اینترنت دوره ای محدود به یک دوره ی یک روزه است . میزان حجم باقی مانده به هیچ عنوان قابل انتقال به دوره بعد نمی باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.