مجله سیم کارت

بسته های پر حجم اینترنت همراه شاتل موبایل

0 747

اپراتور شاتل موبایل ، یکی از اپراتور های بزرگ و فعال است و اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه است . این اپراتور به تازگی بسته های پر حجم اینترنت همراه خود را ارائه کرده است . اپراتور شاتل موبایل بسته های اینترنت جدید خود را برای کلیه مشترکین سیم کارت های خود ارائه کرده است .

معرفی بسته های پر حجم اینترنت همراه شاتل موبایل

به گزارش روابط عمومی اپراتور شاتل موبایل ، شاتل موبایل بسته های جدید اینترنت همراه شاتل موبایل را ارائه کرده است . این سرویس ها را با اعتبار 30 روزه خود را ارائه کرده است . حجم اینترنت همراه که اپراتور شاتل موبایل ارائه کرده است جزو مقرون به صرفه ترین ها است .هم چنین در دسته بندی های متنوع هستند .

دسته بندی های متنوع “شاتل موبایل” شامل دسته بندی ساعتی ، روزانه است . دستبه بندی سه روزه ، هفتگی ، 15 روزه ، یک ماهه ، سه ماهه و شش ماهه است . بسته های اینترنت شامل اینترنت ، مکالمه و پیامک است و شامل سرویس ۲۰ گیگا بایت به مبلغ ۶۵ هزار تومان است . سرویس ۴۰ گیگا بایت به مبلغ ۹۸ هزار تومان است . سرویس ۷۰ گیگا بایت به مبلغ ۲۱۰ هزار تومان است . این سرویس ها با هدف ایجاد تنوع بیشتر در سرویس ها و انتخاب‌ های مقرون به ‌صرفه‌ تر ، در دسترس مشترکین سیم‌ کارت‌ های هوشمند شاتل موبایل قرار گرفته است .

نحوه فعال سازی

بسته ‌های تلفن همراه شاتل موبایل ( shatelmobile ) ، از طریق کد دستوری # 2 * 1 * وب سایت شاتل موبایل ، سیستم مدیریت اینترنتی حساب و اپلیکیشن « شاتل موبایل من » قابل مشاهده و خریداری هستند . هم چنین با رویکرد کاهش هزینه‌ های مشترکین ، هر روز بسته تخفیف ‌دار اینترنت ، مکالمه ، پیامک و یا ترکیبی تحت عنوان « پیشنهاد روز » ارائه می‌ کند . از طریق شماره ‌گیری کد دستوری # 3 * 1 * و یا مراجعه به سیستم مدیریت اینترنتی حساب و اپلیکیشن «شاتل موبایل من» برای همه مشترکین شاتل موبایل قابل مشاهده و خریداری است . علاوه بر این بسته‌ های شخصی سازی شده اینترنت متناسب با الگوی مصرف هر مشترک نیز به صورت دوره‌ای به مشترکین از طریق پیامک پیشنهاد می ‌شود . که به مدیریت هزینه های ارتباطی مشترکین کمک شایانی می ‌کند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.