مجله سیم کارت

بسته هدیه ایرانسل به مناسبت مبعث

0 255

اپراتور ایرانسل ، اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . این اپراتور بزرگ همواره با توجه به مناسبت ها و رویداد ها برای مشترکین سیم کارت های خود طرح های هدیه در نظر می گیرد . در تلاش است تا رضایت مشترکین سیم کارت های خود را جلب کند . اپراتور ایرانسل مشترکین زیادی دارد . برای مشترکین “سیم کارت” های خود در روز 21 اسفند ماه 99 که مبعث حضرت رسول اکرم ( ص ) است طرح های هدیه را ارائه کرده است . بسته هدیه ایرانسل در عید مبعث برای مشترکین سیم کارت های خود اینترنت رایگان و مکالمۀ رایگان است .

بسته هدیه ایرانسل در عید مبعث

کلیه مشترکین سیم کارت های ایرانسل هم مشترکین سیم کارت ایرانسل دائمی و هم مشترکین “سیم کارت ایرانسل اعتباری” می توانند این هدیه را فعال کنند و از آن استفاده کنند . هدف اپراتور ایرانسل از ارائه طرح های هدیه افزایش رضایت مندی مشترکین است .
به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، در آستانه مبعث حضرت رسول اکرم ( ص ) (21  اسفند 99 ) و به مناسبت گرامی داشت این عید بزرگ ، اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران ، هدیۀ 2 گیگا بایتی اینترنت داخلی و مکالمۀ رایگان ایرانسلی را برای مشترکان “سیم کارت ایرانسل دائمی” و سیم کارت ایرانسل اعتباری خود ارائه کرده است .

اینترنت هدیه ایرانسل ( irancell ) ، شامل 2 گیگ اینترنت رایگان داخلی است که تمام مشترکان ایرانسل می‌ توانند . در روز 21 اسفند با شماره‌ گیری کد دستوری # 5 * یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌ من ، آن را دریافت کنند . اعتبار این طرح تا پایان همان روز است . برای هر مشترک تنها یک بار قابل فعال‌ سازی است . هم چنین طرح هدیۀ مکالمه در روز مبعث با شماره‌ گیری کد # 2 * 1 * 4444 * یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل ‌من ، فعال می ‌شود . با فعال‌ سازی این طرح ، پس از پنج دقیقه مکالمۀ ایرانسلی ، 50 دقیقه بعدیِ مکالمه‌ در همان روز ، رایگان خواهد بود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.