مجله سیم کارت

بسته هدیه ایرانسل در ماه مبارک رمضان

0 64

اولین اپراتور دیجیتال در ایران به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان 1400 برای مشترکین سیم کارت های هدایای ئیژه ای در نظر گرفت . اپراتور ایرانسل در راستای جلب رضایت مشترکین سیم کارت های خود با ورود به ماه مبارک رمضان برای آن ها بسته های اینترنت هدیه و مکالمه هدیه در نظر گرفت . به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، تمامی مشترکین اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران می توانند از تاریخ 25 فروردین ماه 1400 تا 22 اردیبهشت 1400 این بسته های هدیه را فعال کنند و علاوه بر این در ماه رمضان می توانند از محتوا های مناسبتی نیز در اپلیکیشن لنز بهره مند شوند . اپلیکیشن لنز که یک تلویزیون اینترنتی است برنامه های سرگرم کننده ای را برای ماه رمضان امسال برای مشترکین خود ئدر نظر گرفته است و یک ویژه برنامه نیز برای عید سعید فطر تدارک دیده است و جزئیات این ویژه برنامه از طریق این اپلیکیشن به اطلاع مخاطبان اطلاع داده شده است .
پیشنهاد های ویژه ایرانسل به مناسبت ماه مبارک رمضان شامل : بسته هدیه مکالمه سحر گاهی ، بسته هدیه دو گیگا بایت اینترنت داخلی ویژه شب های قدر و هر چهار دقیقه مکالمه ایرانسلی ، چهل دقیقه رایگان است . کلیه مشترکین سیم کارت های ایرانسل می توانند با شماره گیری کد دستوری # 2 * 1 * 4444 *طرح هدیه مکالمه را برای "سیم کارت ایرانسل" خود فعال کنند و با فعال‌ سازی  این طرح ، پس از 4 دقیقه مکالمه ایرانسلی ، 40 دقیقه بعدی مکالمه‌ رایگان خواهد بود ، کلیه مشترکین که سیم کارت ایرانسل دارند هم سیم کارت ایرانسل دائمی هم "سیم کارت ایرانسل اعتباری" می توانند از این طرح استفاده کنند .
مشترکین ایرانسل می توانند در سحر گاه های ماه مبارک رمضان بسته های مکالمه ایرانسل را به صورت رایگان دریافت کنند ، مشترکین سیم کارت ایرانسل اعتباری و ایرانسل دائمی از ساعت 4 تا 6 بامداد فرصت دارند تا بسته های مکالمه ساعتی را فعال کنند ، این بسته‌ ها به مکالمۀ درون‌ شبکه‌ ای اختصاص و با شماره‌ گیری کد # 1 * 1 * 4444 * یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌ من ، قابلیت انتخاب و فعال‌ سازی دارند .
اپراتور ایرانسل علاوه بر طرح های اعلام شده ، برای تمام مشترکان ایرانسل دائمی و اعتباری خود در شب های قدر ، بسته هدیه اینترنت در نظر گرفته است  و تمام مشترکان "سیم کارت ایرانسل دائمی" و سیم کارت ایرانسل اعتباری از تاریخ 11 تا 15 اردیبهشت ماه 1400 با شماره گیری # 5 * و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من می توانند یک بسته هدیه 2 گیگا بایتی اینترنت داخلی دریافت کنند و اعتبار این بسته تا پایان همان روز است و هر کاربر یک بار فرصت دریافت این هدیه را در این بازۀ زمانی دارد .
هم چنین هم زمان با آغاز ماه مبارک رمضان‌ تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل برای کاربران و مخاطبان خود ، برنامه‌ های ویژه‌ ای را با اشتراک رایگان تدارک دیده است . این برنامه ‌ها شامل پخش برنامه‌ های مناسبتی ، مذهبی ، آموزش‌ های مذهبی ، مداحی و … از شبکۀ « لنز و ماه » ، پخش فیلم‌ ها و سریال ‌های جدید و ویژه‌ ای متناسب با حال و هوای ماه رمضان از افطار تا سحر از شبکۀ « لنز فیلم » ، همکاری با مجموعۀ « هیئت آنلاین » برای پخش ویژه ‌برنامه‌ های مناسبتی این مجموعه ، مانند سخنرانی ، مداحی و برنامه‌ های مذهبی در قالب شبکۀ اختصاصی و پخش مجموعۀ ویژۀ مناسبتی ، شامل ، نوا های مذهبی ، مداحی و کتاب‌ های صوتی مرتبط با ماه رمضان برای طرفداران موسیقی از لنز است . علاوه بر موارد فوق ، برنامۀ ورزشی « محوطۀ جریمه » ، با موضوع فوتبال و حواشی آن ، در ماه مبارک رمضان ، به صورت ویژه در شبکۀ « لنز اسپورت » برای علاقه‌ مندان به برنامه‌ های ورزشی پخش می‌ شود . اپلیکیشن لنز یک تلویزیون اینترنتی است که مشترکین از طریق آن می توانند به مجموعه ای از فیلم ها و سریال های جدید دسترسی پیدا کنند و بدون پرداخت هیچ هزینه ای به صورت کاملا رایگان می توانند لنز را دانلود و نصب کنند . تلویزیون اینترنتی لنز را روی  گوشی خود یا در تلویزیون خانه کنار دوستان و آشنایان تان تماشا کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.