مجله سیم کارت

بسته هدیه اینترنت همراه اول به مناسبت دهه فجر

0 327

اپراتور همراه اول به مناسبت همراه اول برای مشترکین سیم کارت های خود هدیه ارائه کرده است . اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران است . اولین اپراتوری است که در ایران شروع به فعالیت کرده است . همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشترکین سیم کارت های خود ارائه دهد . اپراتور “همراه اول” همیشه با توجه به مناسبت و رویداد برای مشترکین سیم کارت همراه اول خود هدایایی ویژه ارائه می دهد . حالا برای مشترکین خود در دهه فجر هدیه اینترنت رایگان در نظر گرفت . کلیه مشترکین همراه اول هم مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری و هم مشترکین “سیم کارت همراه اول” دائمی می توانند اقدام به فعال سازی و دریافت هدیه دهه فجر کنند .

هدیه همراه اول در دهه فجر

همراه اول ( MCI ) ضمن تبریک سال روز پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد : کلیه مشترکین “سیم کارت” های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری # 67 * 100 * از سیم کارت همراه اول خود هدیه اینترنت همراه خود را فعال کنند . به گزارش اداره‌ کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، مشترکان اپراتور اول تلفن‌ همراه می‌ توانند به‌ مناسبت دهه فجر ، هدیه اینترنت 3 گیگابایتی ویژه محتوای داخلی را به‌ صورت رایگان فعال کنند . باید توجه کنند که فقط از روز یکشنبه 12 بهمن تا ساعت 24 روز چهارشنبه 22 بهمن‌ ماه فرصت دارند هدیه اینترنت 3 گیگابایتی را فعال کنند .

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول ، با شماره ‌گیری کد دستوری * 100 * 67 # می‌ توانند . این هدیه اینترنت را برای استفاده از محتوای داخلی فعال کنند . منظور از محتوای داخلی ، لیست پیام رسان‌ ها و وب‌ سایت‌ های منتخب داخلی ارائه از سمت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است . فعال سازی هم‌ زمان این هدیه با سایر طرح های مکالمه و اینترنت ، از جمله مزیت‌ های آن به شمار می ‌رود . صرف ‌نظر از زمان فعال سازی طرح ، مهلت اعتبار زمانی برای آن ، تا ساعت 24 روز چهارشنبه 22 بهمن است .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.