مجله سیم کارت

بسته وحدت ایرانسل

0 25

بسته وحدت ایرانسل

دوباره خدمتی جدید از ایرانسل ، تمام مشترکین این اپراتور را غافلگیر کرد. ایرانسل یکی از قوی ترین اپراتورهای ایرانی است که تا کنون فعالیت های ارزنده ای از خود به نشان داده است. حضور ایرانسل در صحنه های مختلف موجب شده است تا کاربران سیم کارت ایرانسل ، روز به روز بیشتر به سمت این اپراتور ترغیب شوند.

یکی دیگر از مزایایی که اکثر اپراتورها برای کاربران خود در نظر می گیرند ، شرایط فروش اقساطی سیم کارت می باشد.همین عامل موجب شده است تا خرید سیم کارت همراه اول و "ایرانسل" نسبت به سایر اپراتورها بیشتر شود.

در همین راستا اخیرا خبری جدید از ایرانسل اعتماد بین کاربران و این اپراتور را بیشتر کرده است. در واقع گزارشات حاکی از اینست ایرانسل قصد دارد به مناسبت هفته وحدت ، بسته 3 گیگابایتی با قیمت استثنایی 9 هزارتومان به مشترکین خود ارائه دهد.ترکیب قیمت و سرعت تمایل مشترکین را به خرید این بسته به مراتب بیشتر کرده و شور و هیجان خاصی در بین مشترکین ایجاد خواهد نمود.

این بسته که با عنوان بسته وحدت شناخته می شود از تاریخ 19 آبان ماه و به مدت 7 روز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.بسته وحدت تا تاریخ بیست و پنج آبان ماه قابل استفاده می باشد و مشترکین براحتی می توانند با شماره گیری کد دستوری  #5* بسته مربوطه را فعال و استفاده نمایند. همچنین کاربران می توانند با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من نیز اقدام به خرید این بسته نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.