مجله سیم کارت

بسته ویژه اعیاد قربان تا غدیر ایرانسل

0 217

 “ایرانسل” که از اپراتور های برتر در کشور است به مناسبت عید قربان و عید غدیر جشنواره عید تا عید برگزار کرده است . در این جشنواره ایرانسل بسته ویژه قربان تا غدیر ایرانسل را ارائه کرده است . در این جشنواره اینترنت سه گیگا بایتی ویژه برای مشترکین خود که سیم کارت ایرانسل دارند ، ارائه کرده است . شامل کلیه مشترکین ایرانسل ، سیم کارت ایرانسل دائمی و سیم کارت ایرانسل اعتباری می شود . ایرانسل که از اپراتور های بزرگ در کشور است همیشه در مناسبت ها و اعیاد برای جلب رضایت مشترکین خود جشنواره های  ویژه برگزار می کند تا مشترکین این اپراتور بتوانند از این هدایا استفاده کنند .

ایرانسل در سال 1384 توسط شرکت ام تی ان افریقای جنوبی و شرکت الکترونیک ایران راه اندازی شد . از سال 1384 تا به حال موفق به کسب جایره ها و افتخارات زیادی کسب کرده است . اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران است . این اپراتور همیشه برای راحتی و دسترس بودن خدمات به کاربران خود در تلاش است .

ایرانسل من دومین اپلیکیشن برتر ایران

ایرانسل با ارائه اپلیکیشن ایرانسل من توانست این راحتی را برای کاربران خود فراهم کند . با ارائه خدمات خود در اپلیکیشن دسترسی به خدمات را برای کاربران خود راحت کند . و حالا اپلیکیشن ایرانسل من مقام دوم را در میان سایر اپلیکیشن های ایرانسل کسب کرده است . دومین اپلیکیشن محبوب ایرانی ها است . مشترکین “سیم کارت” های ایرانسل می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند .

شرکت ایرانسل هم چنین خدمات تلویزیون اینترنتی به مشترکان خود ارائه می‌ دهد . این خدمات در قالب اپلیکیشن لنز به مخاطبین عرضه می ‌شود . برای تماشای فیلم‌ های سینمایی و برنامه‌ های زنده تلویزیون ، که قابلیت‌ هایی مثل توقف و عقب برنامه‌ های زنده ، ضبط برنامه‌ ها و دسترسی به آرشیو صدا و سیما مورد استفاده قرار می‌ گیرد . در این اپلیکیشن مشترکین ایرانسل می‌ توانند با دانلود و نصب برخی از سریال ها و فیلم‌ های سینمایی را به صورت رایگان و بدون کم شدن حجم اینترنت در صورت داشتن حجم اینترنتی فعال مشاهده کنند . ایرانسل طی سال های اخیر به عنوان یکی از صد برند برتر ایران است و این شرکت در حوزه خود دومین شرکت برتر است .

بسته ویژه اعیاد قربان و غدیر ایرانسل

حالا ایرانسل به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خم حجم اینترنتی سه گیگا بایتی برای مشترکین خود ارائه کرده است . مشترکینی که “سیم کارت ایرانسل” دارند می توانند این طرح ویژه اعیاد را از طریق شماره گیری کد دستوری # 5 * با قیمت 12 هزار تومان فعال کنند و از آن استفاده کنند . به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، این طرح ویژۀ سه گیگا بایتی در فاصله زمانی بامداد جمعه  10 ، تا شامگاه شنبه 18 مرداد ماه 1399 قابل تهیه و فعال سازی و استفاده است . هم چنین مشترکان ایرانسل ، اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران می ‌توانند از طریق مراجعه به بخش پیشنهاد ها در اپلیکیشن ایرانسل من نیز این بسته ویژه را فعال کنند .

نکته ای که مشترکین ایرانسل برای فعال سازی این طرح به آن توجه کنند . این است که صرف‌ نظر از تاریخ تهیه ، مهلت استفاده از این اینترنت ویژه ، تا پایان شنبه 18 مرداد ماه خواهد بود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.