مجله سیم کارت

بسته ویژه ایرانسل به مناسبت ولادت امام رضا

1 603

“ایرانسل” برای مشترکین خود به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا ( ع ) بسته اینترنت ویژه ارائه کرد . از مشترکین خود خواسته است که نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایند . ایرانسل که از بزرگ ترین و فعال ترین اپراتور های دیجیتال کشور است . همیشه متناسب با مناسبت ها و رویداد ها برای مشترکین خود هدیه های ویژه ای ارائه می کند . کاربران بتوانند از خدمات ارزنده و ویژه این اپراتور بهره مند شوند . هدیه ایرانسل در ولادت امام رضا برای کاربران خود هدیه اینترنتی سه گیگا بایتی ویژه است . که مشترکین خود از آن استفاده کنند و هدیه را برای “سیم کارت ایرانسل” خود فعال کنند .

هدیه ایرانسل در ولادت امام رضا

به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، این هدیه ویژه سه گیگا بایتی در فاصله زمانی بامداد جمعه 13 تیر ماه ، تا شامگاه پنجشنبه 19 تیر ماه 1399 قابل تهیه و استفاده است . طی زمان اعلامی کاربران این اپراتور می توانند از این هدیه استفاده کنند . تا پایان زمان اعلامی از سوی این اپراتور می توانند از این هدیه اینترنت ویژه استفاده کنند .

مشترکین ایرانسل که می خواهند این هدیه اینترنتی را فعال کنند . باید از طریق سیم کارت ایرانسل خود کد دستوری # 5 * را شماره گیری کنند . گزینه پیشنهاد ویژه تولد امام رضا ( ع ) را انتخاب کنند و این هدیه اینترنت ویژه را خریداری کنند و از آن استفاده کنند .  قیمت اعلامی این هدیه ویژه اینترنتی از سوی اپراتور ایرانسل 12 هزار تومان است . بعد از انتخاب قابل دسترس است و مشترکین بلا فاصله بعد از فعال سازی می توانند از آن استفاده کنند . راه دیگری نیز برای خرید هدیه ویژه تولد امام رضا ( ع ) وجود دارد که مشترکین ایرانسل می توانند از این طریق نیز این هدیه ویژه را تهیه کنند .

مشترکین ایرانسل ( irancell ) می توانند از طریق اپلیکیشن ایرانسل من این هدیه را تهیه کنند . وارد اپلیکشن ایرانسل من شوید و با مراجعه به بخش پیشنهاد ها این هدیه را فعال کنید .
این هدیه صرف نظر از تاریخ که تهیه می شود ، مهلت استفاده دارد . مشترکینی که این هدیه ویژه را تهیه می کند تا پایان روز پنجشنبه 19 تیر قادر به استفاده از این هدیه است . هر حجم اینترنتی که باقی بماند قابل استفاده نخواهد بود و اینترنت باقی مانده می سوزد .

1 نظر
  1. امیر می گوید

    همراه اول یه دوشنبه سوری رایگان داره ولی شماهرهدیه ای که میدید پولشومیگیرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.