مجله سیم کارت

بهار رکورد های رایتل

0 92

اپراتور رایتل سومین اپراتور برتر در ایران است و این اپراتور بزرگ موفق ثبت رکورد های جدیدی در شش هفته نخست سال 1401 است . اپراتور رایتل رشد چشم گیری داشته است و رکورد های تازه ای را ثبت کرده است و در سه سال گذشته رشد پایداری داشته است . مدیر عامل اپراتور رایتل اعلام کرده است که رایتل در شش هفته نخست سال 1401 به رشد چشم گیر دست پیدا کرده است .
رکورد های جدید رایتل

رکورد های جدید رایتل

ثبت رکورد مصرف روزانه 1366 ترابایت در روز 12 اردیبهشت 1401 که برای اولین بار در تاریخ فعالیت شرکت است .
رکورد درآمد 41 میلیارد ریال برای سرویس های پایه در روز 11 اردیبهشت 1401 و عبور از مرز 4 میلیارد تومان درآمد روزانه سرویس های پایه برای اولین بار .
ثبت رکورد 9189 ترابایت در هفته آخر 16 اردیبهشت و عبور از مرز 9000 ترابایت مصرف هفتگی برای اولین بار در شرکت رایتل .

این روند رشد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته جهش زیادی داشته و بر مشترکین سیم کارت رایتل افزوده شده است . این اپراتور از ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت سال جاری ، برای اولین بار در تاریخ فعالیت خود رکورد مصرف روزانه و هفتگی را زد . به ترتیب ۱۳۶۶ ترا بایت در روز و ۹۱۸۹ ترا بایت در هفته را ثبت و از مرز ۹۰۰۰ ترابایت مصرف هفتگی ، عبور کرد . هم چنین درآمد سرویس های پایه با ارائه طرح ها و مشوق های متنوع با استقبال مشترکین “سیم کارت” رایتل مواجه شد . در روز 11 اردیبهشت ماه 1401 نسبت به مدت مشابه با افزایش 24 درصدی همراه بود و عدد 60 هزار ترابایت را نشان می دهد .

عملکرد اپراتور “رایتل” در شاخص بسیار با اهمیت ورودی نقدی حاکی از رشد ۳۳ درصدی نسبت به مدت مشابه و نتیجه آن کسب ۲۵ درصد افزایش درآمد است . رشد سهم بازار ، بخش دیگری از دستاورد های اپراتور رایتل
( rightel ) شناخته تلفن همراه کشور است . که در ادامه روند رشد فصل بهار در پایان خرداد ۱۴۰۱ ، با وجود تداوم شرایط دشوار اقتصادی تحت تاثیر تحریم های ظالمانه پیش ‌بینی می ‌شود .

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.