مجله سیم کارت

به صرفه ترین سیم کارت رایتل

0 424

اپراتور رایتل به عنوان سومین اپراتور برتر در کشور به صرفه ترین سیم کارت را ارائه کرده است . تا مشترکین بتوانند از طریق خرید سیم کارت بتوانند به خدمات ارتباطی این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند . اپراتور رایتل از اپراتور هایی است که همواره در تلاش است تا خدمات متنوع و با کیفیتی را ارائه دهد . تا بتواند به مشترکین سیم کارت های خود بیافزاید . یکی از اقدامات بزرگ اپراتور ایتل رایگان کردن تماس های درون شبکه است . که برای مشترکین سیم کارت های خود در نظر گرفت تا بتواند رضایت مشترکین خود را بالا ببرد .

به صرفه ترین سیم کارت رایتل

اپراتور رایتل ( rightel ) برای افزایش مشترکین خود به صرفه ترین سیم کارت را ارائه کرده است . افراد با خرید این “سیم کارت” هدیه ویژه نیز دریافت می کنند . اپراتور رایتل کم کم به سوی جذب بازار می رود . مشترکین خود را افزایش می دهد که این موضوع باعث اپراتور رایتل در دو سال مالی گذشته به سود خالص برسد . از زیان مالی خارج شده است .

متقاضیانی که تمایل دارند از مشترکین این اپراتور بزرگ باشد الان فرصت مناسبی است که با خرید سیم کارت رایتل از طریق ثبت نام در طرح هفت رایتل ، از مشترکین این اپراتور بزرگ شوند . از خدمات ویژه این اپراتور بزرگ بهره مند شوند . افراد با ثبت نام در طرح هفت رایتل علاوه بر امکان برقراری تماس های درون شبکه رایگان می توانند از 49 گیگا بایت اینترنت هدیه نیز بهره مند شوند .

به گزارش روابط عمومی رایتل ، در این طرح با خرید یک سیم‌ کارت رایتل اعتباری به قیمت هفت هزار تومان ، امکان دریافت طرح آغازین اینترنت هدیه 49 گیگا بایتی به مدت هفت ماه ( هر ماه 7 گیگا بایت ) برای مشترکین رایتل فراهم خواهد شد . گفتنی‌ است ، پیش از این و هم‌ زمان با آغاز بحران همه‌ گیری کرونا در کشور ، رایتل در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود ، اقدام به رایگان کردن تماس ‌های درون شبکه برای تسهیل روابط هموطنان و لزوم حفظ فاصله‌ گذاری اجتماعی کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.