مجله سیم کارت

بومی‌ سازی سیستم ‌های تغذیه و باتری‌ های سایت ‌های 5G با حمایت ایرانسل

0 31

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران حمایت خود را استارتاپ ها و توسعه دهندگان خدمات دیجیتال اعلام کرده است . اپراتور ایرانسل به عنوان اولین اپراتور دیجیتال در ایران سعی در گسترش خدمات دیجیتال دارد . به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، مدیر عامل ایرانسل دکتر بیژن عباسی آرند در صبح چهارشنبه 27 اسفند ماه 1399 از شرکت نیان الکترونیک بازدید کرد و از نزدیک از روند فعالیت این شرکت بازدید کرد . مدیر عامل ایرانسل در این بازدید بر حمایت ایرانسل از تولید کنندگان ایرانی و هم چنین بومی سازی نیاز های فناورانه تاکید کرد و اعلام کرد که از تمام توسعه دهندگان خدمات دیجیتال حمایت خواهد کرد . در این دیدار مدیر عامل شرکت نیان الکترونیک نیز حضور داشت که به مدیر عامل ایرانسل خوش آمد گفت و در خصوص همکاری گسترده تر این دو شرکت اظهار امیدواری کرد .
اپراتور ایرانسل بعد از عنوان اپراتور دیجیتال ، عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده فناوری 5G را نیز از آن خود کرد است و با افتتاح اولین سایت سل پنج تلفن همراه در ایران در ابتدای مرداد سال 1399 همکاری خود را با شرکت بنیان الکترونیک گسترش داد و ایرانسل همکاری ‌های گسترده ‌تری را با این شرکت در دو حوزه سیستم‌ های تغذیه و باتری ‌های مورد نیاز سایت ‌های 5G آغاز کرده است و در همین راستا ، روز چهارشنبه مدیر عامل "ایرانسل" از پیشرفت‌ های این شرکت و نمونه ‌های در حال تولید آن بازدید کرد .
شرکت نیان الکترونیک ، با نیت تجاری‌ سازی دانش در حوزه مهندسی الکترونیک ، شاخه الکترونیک قدرت (Power Electronic) ، طراحی و ساخت تجهیزات مبدل انرژی الکتریکی ( Static Converters) پر کاربرد در صنایع زیر بنایی کشور ، در سال 1374 فعالیت خود را آغاز کرده است و از قدیمی ‌ترین استارتاپ‌ های رشد یافته ایرانی و از بزرگ ترین شرکت‌ های دانش ‌بنیان کشور به شمار می‌ رود . این شرکت ، در زمینۀ طراحی و تولیـد مبـدل‌ های الکترونیکی انرژی الکتریکی ، از بزرگ ترین شرکت‌ های فعال در کشور است که توانسته با تکیه بر توان مندی جوانان متخصص ، بیشتر نیاز کشور در زمینه منابع تغذیه سوئیچینگ مخابراتی را برطرف کند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.