مجله سیم کارت

بکارگیری اسنپدراگون 855 برای گوشی های گلکسی فولد2

0 14

بکارگیری اسنپدراگون 855 برای گوشی های گلکسی فولد2

همانطور که می دانید از مدتی پیش ایده ساخت گوشی های گلکسی فولد 2 مطرح شده است.در واقع طبق گزارشات بدست آمده که اخیرا منتشر شده است، به احتمال زیاد ، تراشه استفاده  شده در این گوشی از نوع اسنپدراگون 855 می باشد. این در حالیست که تقریبا یک سال از عرضه گلکسی فولد 1 می‌گذرد.در واقع این یعنی برخلاف گوشی‌های گلکسی اس 11که در بسیاری موارد مجهز به اسنپدراگون 865 می باشند، می توان به وضوح اشاره کرد که گوشی تاشوی گلکسی فولد سامسونگ از تراشه قدرتمندتری نسبت به "گلکسی اس 11" بهره مند خواهد شد.

در واقع طبق گزارشات مختلف از چند ماه قبل فرایند ساخت گوشی های گلکسی فولد آغاز شده است ، و این در حالیست که به احتمال خیلی زیاد سامسونگ فرصت لازم برای تعبیه جدیدترین تراشه پرچم‌دار کوالکام را نداشته است. از اینرو و در ادامه گزارشات بیان شده ، گوشی گلکسی فولد 2 ، مجهز به دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی می باشد که احتمالا شباهت بسیار زیادی با  دوربین سلفی گلکسی نوت 10 خواهد داشت.

در ادامه لازم به ذکر است که کمپانی "سامسونگ" در تاریخ 11 فوریه  یا همان 22 بهمن ماه، احتمالا از این گوشی تاشو خود رونمایی  خواهد کرد. این در حالیست که این کمپانی کره ای از ماه‌ها قبل به احتمالات زیادی از جمله، عمودی بودن مکانیسم گلکسی فولد 2 اشاره کرده بود و حالا بر اساس گزارش‌ها و تصاویر مختلف به نظر می‌رسد این گوشی در حقیقت با چنین مکانیسمی روانه‌ی بازار خواهد شد.

نکته بسیار هیجان انگیزی که وجود دارد اینست که این گوشی قیمت پایین‌تری نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت که البته میزان این تفاوت هنوز مشخص نشده است.

در نهایت شایان ذکر است که در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این گوشی مطرح نشده است ولی به احتمال زیاد بزودی و در کمتر از چهل روز دیگر این گوشی بصورت کاملا رسما معرفی خواهد شد. بنابراین تا آن زمان باید منتظر بمانید.

در صورت هر گونه خبر و اطلاعاتی درباره این موضوع شما را در جریان خواهیم گذاشت. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.