مجله سیم کارت

بیش از نیمی از شبکه رایتل در گیلان پایدار است

0 45

بیش از نیمی از شبکه رایتل در گیلان پایدار است

همانطور که می دانید رشد فعالیت اپراتورها در ایران روز به روز در حال افزایش می باشد. اپراتور رایتل نیز یکی دیگر از اپراتورهای  فعال است که توانسته است در طول دوره فعالیت خود،  موفقیتهای بیشماری بدست آورد. شاتل موبایل  و همچنین سیم کارت سامانتل ، دیگر اپراتورهایی هستند که در حال فعالیت می باشند.

از اینرو و طبق گزارشات بدست آمده  از روابط عمومی اپراتور  سیم کارت رایتل و همچنین در طی بارش برف سنگین در استان گیلان که از دوشنبه شب آغاز شده و موجب وقوع بحران و قطع برق سراسری در بخش بزرگی از این استان شده است، این اپراتور شدیدا دست به کار شد. با تلاش شبانه روزی این اپراتور، بیش از 60 درصد شبکه رایتل در استان گیلان پایدار شده و تلاش برای پایداری کامل همچنان ادامه دارد.

در واقع واحدهای مختلف عملیات نگهداری شبکه رایتل از دقایق اولیه با بسیج گسترده امکانات در گیلان و نیز بهره‌گیری از تجهیزات و نیروهای استان‌های مجاور، نسبت به برق‌رسانی اضطراری به سایت‌ها و تامین حداقل پوشش ارتباطی در شهرهای حادثه دیده را آغاز نمودند تا بتوانند با پوشش دهی مستمر ارتباطات این منطقه را حفظ نمایند.

لازم به ذکر است که در این عملیات که با انسداد راه‌های ارتباطی و تداوم بارش برف و وزش تند باد، همراه بوده است پرسنل فنی، ژنراتورهای سیار برق و سوخت از استان‌های تهران، مازندران، البرز، اردبیل، زنجان، قزوین به منطقه اعزام شدند.

این اپراتور با کادری حرفه ای و با توجه به نیاز گسترده به تجهیزات و نیز هماهنگی جهت ارسال هوایی امکانات، نیروهایی از استان‌های خوزستان و خراسان نیز برای رفع این مشکل اعزام نمود و با اخذ مجوزهای تردد از اداره کل فناوری اطلاعات استان و ستاد بحران، و همچنین با بهره‌گیری از خودروهای شاسی بلند، جهت دسترسی به مناطق بحران زده نیز اقدامات لازم را بعمل آورد.

در واقع  لازم به ذکر است که تلاش تمامی پرسنل حاضر در منطقه و نیز عوامل متخصص پشتیبانی در تهران جهت برقراری ارتباطات سایر مناطق بصورت شبانه روزی ادامه دار شد تا نتایج بسیار مثبتی در اینباره حاصل شود.تا جایی که تاکنون از مجموع 53 شهر تحت پوشش شبکه رایتل در استان گیلان، بیش از 60 درصد مناطق به وضعیت عادی باز گشته‌اند. همچنین برق بیش از 60 درصد سایت‌های شبکه در شهر رشت متصل و در شش شهر دیگر نیز حداقل پوشش برقرار شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.