مجله سیم کارت

بیمه گوشی همراه شاتل موبایل

0 128

اپراتور شاتل موبایل اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه در کشور است . این اپراتور با نام تجاری شاتل موبایل است . شاتل موبایل در اقدامی جدید امکان بهره مندی از بیمه آنلاین گوشی را برای مشترکین سیم کارت های خود ایجاد کرده است . مشترکین سیم کارت شاتل موبایل می توانند با استفاده از خدمات جدید شاتل موبایل گوشی همراه خود به صورت آنلاین با تخفیف ویژه بیمه کنند . مشترکین شاتل موبایل با سرویس بیمه دیجیتال من که یکی از سرویس های جدید شاتل موبایل است گوشی همراه خود را به صورت آنلاین بیمه کنند .

بیمه گوشی همراه شاتل موبایل

بنا برگزارش روابط عمومی شبکه تلفن همراه شاتل‌ موبایل ، این اپراتور طی تفاهم‌ نامه ‌ای با سرویس « بیمه دیجیتال من » این امکان را فراهم کرد . تا مشترکین سیم‌ کارت‌ هایش بتوانند از تخفیف ۲۵ درصدی بیمه پارسیان ویژه شاتل ‌موبایلی‌ ها استفاده کنند . و گوشی تلفن همراه خود را به صورت آنلاین بیمه کنند .
تمامی برند های گوشی تلفن همراه مشمول این بیمه می‌ شوند . دارندگان آن می ‌توانند برای مواردی هم چون پوشش سرقت به صورت کلی حتی زور گیری یا کیف قاپی با تایید مراجع انتظامی و قضایی ، آسیب ‌های فیزیکی شامل شکستگی فیزیکی ، آتش سوزی ، آب ‌دیدگی و نفوذ مایعات ، نوسانات ولتاژ برق و نظایر آن ؛ از خدمات بیمه گوشی تلفن همراه شاتل ‌موبایل استفاده کنند .

بیمه دیجیتال من 

مشترکین سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل ( shatelmobile ) می‌ توانند با مراجعه به پنل «مدیریت حساب اینترنتی» . یا اپلیکیشن شاتل‌ موبایل و ورود به بخش «سرویس های خدماتی» کد تخفیف ۲۵ درصدی مربوط به خدمات «بیمه دیجیتال من» را دریافت کنند .

شاتل‏‌ موبایل تنها اپراتور تلفن همراه ایران است که امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم‌ کارت‏‌ های خود فراهم کرد . با تحلیل مداوم شبکه‏‌ های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیت‌ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به‏‌صورت کاملا هوشمند انتخاب می‌کند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.