مجله سیم کارت

تابستان امسال همراه شاتل موبایل باش

0 24

تابستان امسال همراه شاتل موبایل باش

همانطور که در مقاله ای مجزا به آن اشاره کرده بودیم "شاتل موبایل" بعنوان یک اپراتور جدید و نوپا و با پوشش سراسری"3G"و "4G"در حال ارائه خدمان به مشترکین خود می باشد.این اپراتور با پیش شماره 0998 دارای رندترین شماره ها در بین اپراتورها می باشد و روز به روز در این راستا در حال پیشرفت می باشد.شاتل موبایل تابستان امسال را با ارائه ی طرح های متفاوت و و همچنین قرعه کشی های هیجان انگیز شروع کرده است و قصد دارد تمامی مشترکین خود را شگفت زده نماید.

طرح ده برابری شو

یکی از طرح هایی که شاتل موبایل برای تابستان کاربران خود در نظر گرفته است استفاده از طرح «ده برابری شو» می باشد.به این شکل که کاربران "سیم کارت" های شاتل موبایل با خرید شارژ و یا بسته اینترنت در قرعه کشی که هر دو هفته یکبار انجام می شود شرکت می نمایند.این جایزه در هر نوبت برای ده نفر معادل 10 برابر میزان شارژ یا بسته‌ای می باشد که در آن خرید از شاتل موبایل تهیه شده است.جالب است بدانید مدت زمان این طرح از تاریخ 3 تیر تا 24 شهریور 98 می باشد.که تعداد خرید بیشترشانس بیشتر را برای کاربر فراهم می نماید.

طرح میلیونر شو

طرح دیگری که شاتل موبایل در تابستان امسال در حال ارائه ی آن می باشد طرح«میلیونر شو» می باشد.قابل ذکر است که این طرح برای تمامی مشترکین سیم کارت این اپراتور قابل استفاده می باشد که در ادامه  به امتیازات آن اشاره خواهیم کرد.

مشترکین شاتل موبایل از تاریخ 10 تیر تا 31 شهریور می توانند با همان روش قبلی و شرایط مذکور در قرعه کشی  به مبلغ 10 میلیون ریال که دو هفته یکبار برگزار می شود شرکت کرده و شانس خود را امتحان نمایند.

لازم به ذکر است،که این بسته شامل بسته های هدیه نبوده و تنها مکالمه خارج‌شبکه خروجی و اینترنت مصرفی که از طریق بسته‌های خریداری شده و یا مصرف به صورت تعرفه آزاد می باشد مشمول کسب امتیاز در این قرعه‌کشی می‌شود.

همچنین برای امتیاز مربوط به مصرف اینترنت، هدیه شاتل موبایل پلاس بسته‌های اینترنت شاتل موبایل که توسط مشترک خریداری شده باشند نیز مشمول کسب امتیاز این قرعه‌کشی می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.