مجله سیم کارت

تاریخ ریجستر تبلت ها اعلام شد

0 56

بر اساس آخرین تصمیمات ریجستری در کشور تبلت ها نیز از 26 تیر ماه مشمول ریجستر در کشور خواهند شد و به ممحض ورود مسافران به کشور مشمول ریجستر می شوند . بعد از طرح ریجستر گوشی های موبایل حالا نوبت ریجستر تجهیزات و دستگاه های سیم کارت خور است و دولت تاریخی را برای ریجستر تبلت ها در نظر گرفته است و اعلام کمرده است که تبلت های لنوو از 26 تیر ماه مشمول طرح ریجستر خواهند شد و سایر تبلت ها ار دوم مرداد ماه 1400 مشمول طرح ریجستری خواهند شد و به محض ورود مسافران به کشور مشمول ریجستر خواهند شد .
در واقع هدف از طرح ریجستر در کشور جلوگیری از قاچاق در کشور است و با این طرح گوشی های موبایل از طریق راه های قانونی وارد کشور خواهد شد و این طرح شامل تمام برند های موجود در بازار خواهد شد و راه های قاچاق گوشی را حذف می کند . حالا بعد از ریجستر گوشی های موبایل نوبت به تجهیزات و دستگاه های سیم کارت خور شده است و در مرحله دوم این طرح نوبت به سایر دستگاه ها رسیده است .همان طور که اعلام کردیم انواع تجهیزات و دستگاه های "سیم کارت" خور مشمول طرح ریجستر خواهند داشت ، و به تازگی اعلام شده است که تبلت های برند لنوو از تاریخ 26 تیر ماه 1400 و سایر تبلت های برند های دیگر از دوم مرداد ماه 1400 به شرط هماهنگی‌ ها و تصمیمات مرتبط با دستگاه‌ های سیاست‌ گذار و تصمیم‌ گیر ارزی به محض ورود مسافران به کشور مشمول رجیستر می‌ شوند . پیش از این نیز ز مان اعمال رجیستری برای از جمله ساعت هوشمند ، 12 تیر ماه 1400 و دستگاه بارکد اسکنر ، PDA و مبدّل تلفن ثابت به سیار سیم‌ کارت‌ خور 19 تیر ماه 1400 تعیین شده بود .
هم چنین اشاره شده است افرادی این دستگاه های سیم کارت خور را دارند باید تا قبل از تاریخ های اعلام شده از سمت دولت سیم کارت خود را داخل دستگاه قرار دهند و آن را روشن کنند و نسبت به برقراری تماس و پیامک اقدام کنند و از سرویس گرفتن دستگاه خود تا قبل از زمان ‌بندی‌ های اعلام‌ شده مطمئن شوند . سرویس گرفتن از دستگاه را به روز و ساعات پایانی اجرای طرح رجیستری موکول نکنند ، زیرا ممکن است در آن ایام و ساعات ، با افزایش حجم بار شبکه مواجه شده و امکان انجام مراحل رجیستری فراهم نشود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.