مجله سیم کارت

تاریخ معرفی آیفون 11 توسط نسخه بتا جدید iOS 13 فاش شد

0 52

تاریخ معرفی آیفون 11 توسط نسخه بتا جدید iOS 13  فاش شد

اپل دیشب هفتمین نسخه بتا خود را برای توسعه دهندگان عرضه نمود.که در پی این عمل زمان معرفی ایفون11 فاش شد.طبق اخبار منتشر شده مراسم معرفی آیفون 11 در تاریخ دهم ماه سپتامبر یا 19 شهریور ماه، برگزار خواهد شد.در تصویر منتشر شده از IOS13 ،بتا 7، تاریخ 10 سپتامیر درح شده بود که هنگام روشن شدن گوشی نمایش داده می شد.یعنی وقتی برای اولین بار از این گوشی استفاده می کنید این تاریخ در صفخه درج می شود.بدین ترتیب می توان با قطعیت بیشتر زمان معرفی "ایفون 11" را حدس زد.

کمپانی "اپل" قبلا نیز از این روش در زمان معرفی "ایفون XS" استفاده کرده بود.که دقیقا در همان زمان منتشر شده در هنگام راه اندازی، گوشی مربوطه معرفی شد .بنابراین با تمام این بیانات باید منتظر ارائه  باید منتظر معرفی ایفون 11 در تاریخ 19 شهریور باشیم که این تاریخ مصادف با معرفی چهار ایفون قبلی نیز می باشد.

تاریخ معرفی آیفون 11 توسط نسخه بتا جدید iOS 13  فاش شد

در ادامه لیستی از زمان معرفی ایفون های سری قبل را بیان خواهیم نمود:

چهارشنبه 12 سپتامبر 2018 برای معرفی ایفون XS

سه‌شنبه 12 سپتامبر 2017 برای معرفی ایفون x  و ایفون 8

چهارشنبه 7 سپتامبر 2016 برای معرفی ایفون 7

چهارشنبه 9 سپتامبر 2015 برای معرفی ایفون 6S

اپل همچنان در تلاش است تا از رقبای خود مانند "سامسونگ" و "هواوی" پیشی بگیرد.در همین راستا امسل قصد دارد از سه مدل ایفون حود با ویژگی های خاص و هیجان انگیز استفاده نماید.

دو مدل از گوشی های ارائه شده توسط این کمپانی از دوربین سه گانه با قابلیت های منحصربفرد بهره مند هستند.در واقع می توان گفت دوربین جدید اضافه شده به این گوشی از نوع اولترا واید خواهد بود.

جالبتر از همه اینست که ایفون نسل جدید "ایفونXR" خود را با دوربین دوگانه که مجهز به قابلیت تله فوتو بوده و از قابلیت بزرگنمایی دوبرابری بهره مند هستند را نیز معرفی خواهد نمود.

نحوه نامگذاری مدل های ایفون را در مقالات قبلی بطور کامل مطرح کردیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.