مجله سیم کارت

تامین شبکه پایدار و امن برای انتخابات ریاست جمهوری توسط همراه اول

0 41

با توجه به انتخابات ریاست جمهوری اپراتور همراه اول برای ششمین دوره پیاپی شبکه ارتباطی امن و پایداری را در اختیار وزارت کشور قرار داد . اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور است که همواره با توجه به رویداد ها و مناسبت ها خدمات متفاوتی را ارائه می دهد و حالا با توجه به شروع انتخابات ریاست جمهوری این اپراتور بزرگ تلا ش کرده است تا شبکه امنی را در اختیار وزارت کشور قرار دهد . اسن اپراتور بزرگ با داشتن مشترکین زیاد همواره خدمات متفاوتی را در اختیار مشترکین سیم کارت های خود قرار می دهد .
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، همراه اول برای ششمین دوره پیاپی ، شبکه ارتباطی امن و پایدار خود را با بیش از 29000 سایت برای برقراری ارتباط نزدیک به 67000 شعبه انتخاباتی ، در اختیار وزارت کشور قرار داد . روز جمعه 28 خرداد ماه 1400 ، هم چون دوره های قبل ، سرویس اتصال شعب اخذ رأی به مرکز داده وزارت کشور ، از ساعت 7 صبح بدون هیچ گونه وقفه ای و به ‌صورت مطلوب توسط این اپراتور ارائه شده است.

هم چنین علاوه بر شعب اخذ رأی ، تمامی مشترکان "همراه اول" به‌ نحو مطلوب در حال استفاده از سرویس ‌های دیتا ، تماس و پیامک این اپراتور هستند . بر اساس اعلام این اپراتور ، ترافیک دیتای مصرفی امروز کاربران همراه اول نسبت به جمعه گذشته ، 3 درصد رشد داشته است که بیان گر پایداری کامل شبکه اپراتور است .

در انتخابات روز جمعه ، همراه اول با کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور جهت احراز هویت رأی دهندگان با استفاده از شبکه گسترده خود همکاری کرده است . دهم خرداد ماه امسال ، امیر شجاعان رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور ضمن بازدید از مرکز مدیریت شبکه همراه اول و در دیدار با مدیرعامل این اپراتور با اشاره به بلوغ همراه اول در سالیان اخیر در فراهم کردن بستر فنی انتخابات ، رضایت کامل خود را از خدمات همراه اول در برگزاری هر چه بهتر انتخابات الکترونیکی اعلام کرده است و گفته بود که در آخرین دوره انتخابات که از بستر همراه اول استفاده شد ، بیش از 99 درصد شعبات در گستره پوشش شبکه همراه اول بودند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.