مجله سیم کارت

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی سامانتل

0 690

یکی دیگر از اپراتور هایی که اقدام به تبدیل سیم کارت به دائمی کرده است اپراتور سامانتل است . این اپراتور هم مانند اپراتور های دیگر اقدام به ارائه این طرح کرد . طرح تبدیل سیم کارت های اعتباری به دائمی را همه ی اپراتور ها برای مشترکین خود در نظر گرفته اند .

مشترکینی که سیم کارت اعتباری سامانتل دارند برای ایجاد سهولت در بهره مندی از خدمات این اپراتور می توانند سیم کارت سامانتل اعتباری خود را به “سیم کارت سامانتل” دائمی تبدیل کنند . در این طرح فقط ظرف 1 ساعت شماره شما به اعتباری تبدیل می شود . کلیه مشترکین سیم‌ کارت‌ های اعتباری “سامانتل” می‌توانند از این طرح استفاده کنند . شماره خط شما هیچ تغییری نمی کند و با همان شماره های قبلی به دائمی تبدیل می شود .

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی سامانتل

برای تبدیل کردن “سیم کارت” خود به دائمی ، مالک خط به همراه اصل کارت ملی و سیم کارت فعال خود به نشانی دفتر مرکزی سامانتل مراجعه کند . فرم مربوطه را تکمیل و امضا کند و درخواست خود را ثبت کند . باید توجه کنید که اطلاعات در فرم باید به صورت صحیح و کاملا مطابق با اصل مدارک هویتی باشد در صورت وجود هر گونه نقصی در اطلاعات ثبت نامی متقاضی ، درخواست تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی از سمت اپراتور  رد خواهد شد . امضای فرم درخواست کننده حق اعتراض را از مشترک می گیرد . هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری سامانتل به دائمی 88 هزار تومان است . این مبلغ بابت تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی است و قابل استرداد نیست .

مشترکین این اپراتور باید به این نکته توجه داشته باشند که بعد از تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ، امکان تبدیل مجدد آن به اعتباری نخواهد بود . به نوعی تبدیل شماره تلفن اعتباری سامانتل ( samantel ) با دائمی بر گشت ناپذیر است . با تبدیل کردن به دائمی طرح های فعال روی سیم کارت اعتباری به حساب سیم کارت دائمی سامانتل انتقال پیدا نخواهد کرد . در صورت داشتن اعتبار بیش از هزینه تبدیل شماره اعتباری به دائمی ، مبلغ مذکور به صورت اعتبار به حساب سیم‌ کارت دائمی منتقل می گردد . اگر مشترک سیم کارت اعتباری در حساب خود مبلغ کافی نداشته باشد ، مشترک می تواند هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی را از حساب بانکی خود پرداخت کند . بعد از این که مشترک سیم کارت خود را به دائمی تبدیل کرد . تمام تعرفه های ارتباطی کاربر مانند مشترکین دائمی خواهد شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.