مجله سیم کارت

تبریک همراه اول به کشتی گیران ایرانی

0 155

اپراتور همراه اول ، اولین و بزرگ ترین اپراتور برتر در کشور به مناسبت مدال آفرینی کشتی گیران ایرانی در نروژ ، این افتخار آفرینی را تبریک گفت و برای آن ها آرزوی موفقیت کرد . اپراتور همراه اول یکی از حامیان مالی فدراسیون کشتی ایران است . از افتخار آفرینی کشتی گیران ابراز خرسندی کرد و این پیروزی را به کشتی گیران و مردم بزرگ ایران تبریک گفت . یک شنبه 11 مهر ماه 1400 این رقابت برگزار شد . در نهایت با افتخار آفرینی کشتی گیران نیمی از طلا ها به ایران رسید .

در رقابت های چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان 2021 در اسلو پایتخت نروژ ، کشتی گیران ایرانی موفق شدند تا خوش رنگ ترین مدال را برای تیم ملی کشور به ارمغان بیاورند .

تبریک همراه اول به کشتی گیران ایرانی

اپراتور “همراه اول” اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور است . که این اپراتور بزرگ همواره در راستای مسئولیت اجتماعی خود خدمات ارزنده ای را ارائه می دهد . همواره حامی بزرگی در پیش برد تیم ملی کشور مان بوده است . کشتی گیران ایرانی نیز این حمایت ها را بی نتیجه نگذاشتند . خوش رنگ ترین مدال را برای کشور مان کسب کردند .

در پایان رقابت های چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان 2021 در اسلو پایتخت نروژ ، « حسن یزدانی » در وزن 86 کیلو گرم و « امیرحسین زارع » در وزن 125 کیلو گرم توانستند خوش رنگ ترین مدال را برای تیم ملی کشور مان کسب کنند . حسن یزدانی با غلبه بر دیوید تیلور آمریکایی و هم چنین امیرحسین زارع با شکست گنو پتریا شویلی از گرجستان ، افتخاری دیگر برای تیم ملی کشتی کشور مان کسب و مردم ایران را غرق شادی کردند . و با برگشت خود به کشور با استقبال بی نظیر مردم کشور رو به رو شدند .

مهدی اخوان بها بادی ، مدیر عامل همراه اول ( MCI ) به عنوان مدیرعامل نخستین و بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه کشور . حامی مالی فدراسیون کشتی ایران ، در پیامی این موفقیت را به تمامی ایرانیان و ملی پوشان کشتی کشور مان تبریک گفت . برای سایر کشتی گیران ایرانی حاضر در این دوره از رقابت ها آرزوی موفقیت کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.