مجله سیم کارت

تجدید پیمان رایتل و شستا با آرمان های انقلاب

0 13

تجدید پیمان رایتل و شستا با آرمان های انقلاب

اپراتور رایتل یکی دیگر از اپراتورهای مطرح ایرانیست که در حال حاضر بعنوان سومین اپراتور ایرانی در حال فعالیت می باشد. خرید سیم کارت رایتل در حال حاضر در رتبه بندی انجام شده بعنوان یکی از پرفروش ترین سیم کارتها به حساب می آید. قیمت سیم کارت رایتل  در حال حاضر به صرفه ترین قیمتها می باشد. در همین راستا و طبق اخبار منتشر شده اپراتور رایتل با شستا(شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی)،و با حضور در حرم مطهر امام خمینی تجدید میثاق بستند.

طبق گزارشات بدست آمده از اپراتور رایتل، محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، محمود ملکوتی‌خواه عضو هیات مدیره شستا، یاسر رضاخواه مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل و همچنین مدیران‌عامل هلدینگ‌ها و جمعی از کارکنان شرکت‌های تابعه، در روز یکشنبه به تاریخ 20 بهمن 98، با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های امام تجدید میثاق کردند.

در واقع بر اساس گزارشات بدست آمده شرکت‌کنندگان در این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، و همچنین نثار تاج گل و قرائت بیانیه و فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

در نهایت شایان ذکر است که پس از حضور در بارگاه ملکوتی امام راحل، با حضور بر مزار شهدای 72تن و گلزار ‌شهدا به آرمان‌های شهدای دوران دفاع مقدس ادای احترام کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.