مجله سیم کارت

تجهیز استادیوم های کشور به تکنولوژی VAR توسط همراه اول

0 17

اپراتور همراه اول با فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تفاهم نامه ای امضا کرده است تا استادیوم های ورزشی کشور را تجهیز به توسعه فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی روز دنیا مجهز کند . بر همین اساس مدیر عامل همراه اول اعلام کرد که اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور با امضای این تفاهم نامه قرار است تا خدمات دیجیتال جدید را به فوتبال کشور ارائه دهد . اپراتور "همراه اول" و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی روز یک شنبه 11 مهر ماه 1400 این تفاهم نامه را امضا کردند و این تفاهم برای به کار گیری فناوری های روز دنیا در استادیوم های کشور است . اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور است که همواره در راستای مسئولیت اجتماعی خود خدمات منحصر به فردی را ارائه می دهد تا کشور مان ایران در مسیر رشد قرار گیرد . اپراتور همراه اول به عنوان بزرگ ترین اپراتور 60 درصد بازار سیم کارت را در دست دارد و نسبت به سایر اپراتور ها در کشور از ارزش بالا تری برخوردار است و این اپراتور مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا با کیفیت ترین و متنوع ترین خدمات را در اختیار آن ها قرار دهد .
مدیر عامل همراه اول اعلام کرد که امروزه تقریبا اکثر استادیوم های دنیا مجهز به  VAR  هستند و این موضوع به یک چالش تبدیل شده است و اظهار امیدواری کرد که بتواند برای بازی ایران و کره جنوبی این سرویس را فعال کند و در ادامه افزود که با تلاش و پشتکار تیم همراه اول امیدواریم که تا سال 1401 بتوانیم 12 استادیوم کشور را به این تکنولوژی تجهیز کنیم .
در ادامه این مراسم نیز شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال نیز از اپراتور همراه اول تشکر و قدر دانی کرد و اعلام کرد که توسعه خدمات  VAR  به جامعه فوتبال کمک بزرگی خواهد کرد و اعلام کرد که اپراتور همراه اول در انجام این پروژه ذینفع نیست و این سرویس در جهت کمک به جامعه فوتبال و متعلق به مردم ایران است .
بر این اساس ، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه کشور و رکورد دار سرعت اینترنت در ایران ، برای نخستین بار طراحی معماری مورد نیاز جهت توسعه زیرساخت های سامانه VAR مطابق با نیازمندی های فنی ارائه شده توسط فدراسیون فوتبال را انجام خواهد داد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.