مجله سیم کارت

تحقق اهداف درآمدی رایتل در دو ماهه نخست سال 98

0 20

"رایتل" یکی از اپراتورهای پرطرفدار در عرصه ارتباطات است که با ارائه ی سیاست و برنامه ریزی درست مدیریتی توانسته است جایگاه ویژه ای بین مشترکین خود ایجاد نماید و روز به روز در حال شکوفا شدن و نزدیک شدن به اهداف خود می باشد و سعی دارد تا فصل جدیدی در حوزه‌ی عملکردی و با هدف استفاده ی حداکثری تمام ذینفعانش از جمله خانواده ی بزرگ رایتل و بیمه تامین اجتماعی ایجاد نماید.

همچنین یکی دیگر از اهداف رایتل دست یافتن به بازار بورس و شفافیت سازی برای ارائه ی آمار و اطلاعات صحیح می باشد که در دستور کار مدیران و پرسنل رایتل قرار گرفته است.

در دقایقی پیش و طی گفتگویی که با مدیریت عامل رایتل انجام شد ایشان  به نکات مهم و شگفت انگیزی درباره افزایش مشترکین و بالا رفتن میزان رضایتمندی کاربران اشاره فرمودند.در واقع با افزایش خدمات بهینه و همچنین جلب رضایت مشتریان که یکی از اهداف اصلی رایتل می باشد این اپراتور توانسته است در دو ماهه ی اول سال جدید(98) به 97 درصد از اهداف درآمدی خود دست یابد.

در واقع طبق پیش بینی هایی که از طرف رایتل در اواخر سال پیش مبنی بر مبحث درآمدزایی ارائه شده بود و نیز هدفمندی های کاربردی که روی آن اعمال شده بود در نهایت این اپراتور توانست با برنامه ریزی و هدف گذاری مناسب و اساسی در توزیع خدمات به صرفه و همگام با نیاز مشترکین و همچنین عرضه ی بسته ها و طرح های هیجان انگیز به موفقیت بسیار بزرگی در جذب و رضایتمندی مشترکین خود و افزایش چشم گیر فروش سیم کارت رایتل در دوماهه ی اول سال دست یافته و بتواند به رشد درآمدزایی و اهداف مدنظر خود دست پیدا کند.

البته باید یادآور شویم که مسابقات و قرعه کشی هایی که این اپراتور برای بالابردن فروش "سیم کارت" های خود و همچنین جلب مشتری و ارائه خدمات در نظر گرفته بود نیز در این میان بی تاثیر نبود. و یکی دیگر از علتها مربوط به طرح تامین اجتماعی بود که ارائه ی بسته های خدمات محور این اداره موجب شد تا خدمات متنوع رایتل به میزان قابل قبولی افزایش یابد.

با سیاست هایی که رایتل در این میان پیش رو دارد بی شک در طی ما های آتی شاهد افزایش چشم گیر خدمات ،افزایش مشترکین وفادار و نیز افزایش سیم کارت های این اپراتور خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.