مجله سیم کارت

تحقیق هواوی روی نسل 6 اینترنت

0 37

هواوی که یکی از کمپانی های بزرگ تولید کننده گوشی های همراه هوشمند است به تازگی فعالیت خود را روی نسل ششم اینترنت آغاز کرده است و اینم کمپانی بزرگ اعلام کرده است که تحقیقات خود را از اسپانیا اغاز کرده است .
"هواوی" که اعلام کرده است تحقیقات خود را اغاز کرده ، در این راستا قرار دادی با دانشگاه پلی تکنیک والنسیا بسته است تا بتواند فعالیت خود را روی نسل ششم در اسپانیا اغاز کند . در همین راستا هواوی از کمک دانشگاه پلی ‌تکنیک والنسیا واقع در اسپانیا کمک خواهد گرفت . رسانه اسپانیایی « Vozpópuli » ضمن انتشار خبر این همکاری ، اعلام کرد که اولین نشست‌ ها در این رابطه نیز بین دو طرف صورت گرفته است که این همکاری اولین تحقیقات در زمینه موبایل نسل ششم در اسپانیا است . هواوی برای به نتیجه رسیدن این تحقیقات ، مبلغ 5 میلیون یورو را در مدت 5 سال در اختیار دانشگاه پلی‌ تکنیک والنسیا قرار خواهد داد . این قرار داد امکان تجدید برای پنج سال دیگر پس اتمام را نیز دارد و هدف آن ایجاد پروژه‌ های تحقیقاتی روی اینترنت نسل 6 موبایل است . این پروژه‌ ها توسط یک تیم 5 نفره از برترین محققان اسپانیایی به   همراهی « ون تانگ» ( Wen Tong )، مدیر بین‌المللی فناوری هواوی انتخاب خواهند شد . همکاری این شرکت با دانشگاه اسپانیایی از تابستان 2019 آغاز شده است و این دانشگاه رویداد جهانی فناوری نسل 5 موبایل را با همکاری هواوی در آن تاریخ برگزار کرده است . پس از گذشت مدتی صحبت‌ هایی برای همکاری در زمینه اینترنت نسل 6 بین این دوصورت گرفته که منجر به ایجاد همکاری کنونی شده است .
نتایج این تحقیقات منجر به ساخت فناوری جدیدی می ‌شود که دسترسی به اینترنت را با سرعت بسیار زیاد فراهم می‌ کند . میزان سرعتی که از اینترنت نسل 5 کنونی که خود بسیار سریع است ، به مراتب بیشتر خواهد بود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.