مجله سیم کارت

تخفیف میلیونی یلدا ایرانسل

0 70

اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران ایرانسل است که این اپراتور بزرگ همواره در مناسبت ها برای  مشترکین سیم کارت های خود جشنواره ویژه برگزار می کند .
ایرانسل با فرا رسیدن طولانی ترین شب سال شب یلدا برای کلیه مشترکین سیم کارت های خود تخفیف های میلیونی در نظر گرفته است .
اپراتور ایرانسل به عنوان اولین اپراتور دیجیتال در کشور به مشترکین سیم کارت های خود اعلام کرده است به مدت دو هفته از تاریخ 28 آذر ماه 1400 تا 12 دی ماه 1400 فرصت دارید تا برای خرید سیم کارت ایرانسل که به حراج گذاشته شده است ، اقدام کنید .
ایرانسل ( MTN irancell ) دومین اپراتور است که مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است که با ارائه خدمات متنوع رضایت مشترکین سیم کارت های خود را جلب کند .
اپلیکیشن ایرانسل من یکی از خدماتی است که این اپراتور برای مشترکین “سیم کارت” های خود ارائه داده است . تا مشترکین از طریق این اپلیکیشن به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند .

یلدا ایرانسل
تخفیف میلیونی یلدا ایرانسل :
حالا ایرانسل به مناسبت آخرین یلدای قرن تخفیف میلیونی برای شماره سیم کارت های رند خود در نظر گرفته است و افرادی که به دنبال خرید سیم کارت ایرانسل با شماره رند هستند این بهترین فرصت می باشد .
سیم کارت های “ایرانسل” در این جشنواره با تخفیف ویژه ارائه شده اند و آخرین فرصت قرن  برای خرید یک شماره رند ایرانسلی می باشد و با خرید هر یک از سیم کارت های موجود در این جشنواره از تخفیف ویژه حداقل 5 میلیون تومان بهره مند خواهید شد .
در این جشنواره تمام شماره سیم کارت های رند و به یاد ماندنی ایرانسل عرضه شده است و بهترین فرصت برای خرید سیم کارت رند می باشد .
شماره های ویژه طلایی و پلاتینیوم به مدت دو هفته از تاریخ 28 آذر ماه 1400 تا 12 دی ماه 1400 به حراج گذاشته خواهند شد و مبلغ تخفیف تعیین شده آن روی هر سیم کارت مشخص است . خریداران محترم قبل از “خرید سیم کارت” مورد نظر می تواند مبلغ تخفیف خورده آن را مشاهده کند و بر اساس قیمت نهایی سیم کارت خود را انتخاب کند .
خریداران می توانند شماره های جذاب را هر هفته در وب سایت ایرانسل مشاهده کنند زیرا هر هفته شماره های جذاب متفاوتی دارد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.