مجله سیم کارت

تخفیف ویژه دانا پلاس ایرانسل

0 136

دانا پلاس یک پلتفرم آموزش آنلاین می باشد که اپراتور ایرانسل آن را ارائه کرده است . این پلتفرم ویژه یک بستر می باشد . که با افراد با استفاده از این امکان می توانند سامانه آموزشی خود را به آن متصل کنند . به این ترتیب هر مرکز آموزشی می تواند سامانه مدیریت آموزش خود را به دانا پلاس متصل کند . از امکانات ویژه دانا پلاس برای برگزاری کلاس بهره مند شوند . دانا پلاس این امکان را فراهم می کند تا افراد امکان شخصی سازی برند و لوگو را داشته باشند . می توانند نام و لوگو خود را جایگزین اطلاعات مربوط به دانا پلاس کنند . تخفیف ویژه دانا پلاس ایرانسل برای آموزش آنلاین در نظر گرفته است .

به گزارش روابط عمومی ایرانسل دانا پلاس این امکان را برای مشترکان جدید خود فراهم کرده است . تا طرح های A20 نفره ، B++ 100 نفره ، F 300 نفر ، A 50 نفره ، C 20 نفره و B50 نفره این پلتفرم را با تخفیف 40 درصد تهیه و فعال کنند .

تخفیف ویژه دانا پلاس ایرانسل

طرح تخفیف ویژه دانا پلاس به مناسبت روز دانشجو و روز دانش اموز ارائه شد . هدف آن کمک به توسعه آموزش آنلاین در دوران کرونا در کشور است . این تخفیف ویژه از روز 13 آبان 1400 روز دانش آموز تا 16 آذر روز دانشجو برای مشترکان جدید دانا پلاس قابل فعال سازی می باشد . به مدت یک ماه از زمان فعال سازی قابل استفاده است .

دانا پلاس “ایرانسل” ، یکی از پلتفرم‌ های اصلی شبکۀ دانا ، زیر ساخت اختصاصی آموزش هوشمند کشور، برای آموزش آنلاین و برگزاری نشست‌های مجازی و وبینار است . و توسط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران ، برای کمک به تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی ارائه کرده است . دانا پلاس ، 14 مهر ماه 1399 ، در قالب آیین بهره‌ برداری از طرح‌ های ملی کشور . با حضور رئیس ‌جمهوری و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وقت ، افتتاح شد . علاقه ‌مندان به ثبت ‌نام و استفاده از امکانات پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین ، جلسه آنلاین و وبینار دانا پلاس ، می ‌توانند به وب‌ سایت این پلتفرم به نشانی plus.danaapp.ir مراجعه کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.