مجله سیم کارت

تخفیف ویژه شاتل موبایل به مشترکین خود برای خرید گوشی های نوکیا

0 44

اپراتور شاتل موبایل به عنوان اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه در کشور است و این اپراتور بزرگ اولین اپراتوری است که سیم کارت هوشمند را ارائه داده است ، که سیم کارت های هوشمند "شاتل موبایل" توانایی تحلیل آنتن های موجود در محل مشترک را دارد . اپراتور شاتل موبایل به تازگی برای کلیه مشترکین سیم کارت های خود امکانی را فراهم کرده است تا بتوانند با استفاده از تخفیف های ویژه بتوانند گوشی هوشمند نوکیا خرید کنند . اپراتور شاتل موبایل به عنوان اپراتور نسل جدید ، مشترکین زیادی دارد و در تلاش است تا متنوع ترین خدمات را در اختیار مشترکین سیم کارت های خود قرار دهد .
به گزارش روابط عمومی اپراتور شاتل موبایل ، این اپراتور در اردیبهشت ماه 1400 اعلام کرده است که برای افرادی که سیم کارت شاتل موبایل دائمی و یا سیم کارت شاتل موبایل اعتباری دارند شرایطی را فراهم کرده است تا بتوانند با استفاده از تخفیف ویژه 100 هزار تومانی و 200 هزار تومانی ، گوشی هوشمند نوکیا خریداری کنند و این فرصت مناسبی برای خرید گوشی های هوشمند نوکیا است . افرادی که تمایل دارند از این تخفیف ویژه شاتل موبایل استفاده کنند ولی سیم کارت شاتل موبایل ندارند می توانند با خرید سیم کارت شاتل موبایل از این تخفیف ویژه  بهره مند شوند .
اپراتور شاتل موبایل با همکاری که با شرکت سامتل به عنوان نماینده رسمی نوکیا در ایران ، انجام داده است این شرایط را برای مشترکین "سیم کارت" های خود فراهم کرده است و مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل فقط امکان خرید دو مدل از گوشی های نوکیا با تخفیف ویژه  را دارند . گوشی نوکیا 3.4 و گوشی نوکیا 5.4 دو مدل گوشی هستند که مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل با استفاده از تخفیف ویژه می توانند خرید کنند . بر این اساس ، همه مشترکین جدید و قدیمی سیم‌ کارت‌ های هوشمند شاتل موبایل ، تا پایان بهار 1400 ، می‌ توانند با استفاده از کد تخفیفی که شاتل موبایل در اختیار آن‌ ها قرار می‌ دهد ، از فروشگاه اینترنتی موبایلتو برای خرید گوشی های نوکیا 3.4 و نوکیا 5.4 به ترتیب 100 و 200 هزار تومان تخفیف بگیرند . هر دو گوشی با گارانتی 5 ستاره و 18 ماهه خدمات پس از فروش سامتل ارائه می شوند و به مدت یک ماه از تاریخ فعال‌ سازی ، در صورت وجود ایراد سخت ‌افزاری تعویض خواهند شد . علاقه‌ مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور ، انتخاب شماره و "خرید سیم‌ کارت شاتل موبایل" با پیش‌ شماره 0998 و کد یک ، می ‌توانند به وب ‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.