مجله سیم کارت

تخفیف همراه اول برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

0 520

اپراتور همراه اول برای مشترکین سیم کارت های اعتباری خود تخفیف ویژه ارائه کرده است تا سیم کارت های خود را به دائمی تبدیل کنند . اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور مشغول به خدمات رسانی به مشترکین خود می باشد و مشترکین زیادی دارد . این اپراتور بزرگ به مناسبت عید سعید فطر تخفیف ویژه ارائه کرده است . به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران ، به مناسیت عید سعید فطر مشترکین “سیم کارت همراه اول اعتباری” می توانند . سیم کارت خود را با تخفیف 30 درصدی به سیم کارت همراه اول دائمی تبدیل کنند .

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

در واقع اگر مشترک سیم کارت همراه اول اعتباری هستید . به هر علتی تمایل دارید سیم کارت خود را به “سیم کارت همراه اول دائمی” تبدیل کنید . بهترین فرصت است و از تاریخ 23 ار دیبهشت ماه 1400 که مصادف با عید سعید فطر است . فرصت دارید تا پایان خرداد ماه با تخفیف 30 درصد اقدام کنید . برای این اقدام کافی است به یکی از مراکز فروش و خدمات حضوری همراه اول در سراسر کشورمراجعه کنید . بدون نیاز به خرید سیم کارت همراه اول جدید ، سیم کارت همراه اول اعتباری فعلی خودتان را به دائمی تبدیل کنید . فقط در هنگام مراجعه لازم است مالک خط با همراه داشتن کارت ملی و سیم کارت فعال نسبت به تکمیل و امضای فرم مربوطه اقدام کند . هزینه تبدیل شماره تلفن همراه از اعتباری به دائمی مبلغ 1,000,000 ریال است که 360,000 ریال آن بابت تضمین پرداخت منظور می گردد .

همراه اول ( MCI ) با توجه به شیوع ویروس کرونا و همه گیری آن برای مشترکین خود امکان تبدیل سیم کارت را به صورت غیر حضوری نیز فراهم کرده است  . مشترکین همراه اول با دانلود و نصب آخرین نسخه اپلیکیشن همراه من می توانند اقدام کنند . مشترکین دارای گوشی‌ های اندرویدی در آخرین نسخه اپلیکیشن همراه من می توانند به راحتی “سیم کارت” اعتباری خود را به دائمی تبدیل نمایند . پس از وارد شدن به اپلیکیشن همراه من ، ابتدا وارد قسمت خدمات می شوند و پس از آن بخش تبدیل سیم کارت را انتخاب می کنند . پس از انجام مراحل بعدی ، سیم کارت شان به دائمی تبدیل خواهد شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.