مجله سیم کارت

تست شیائومیk20 پرو توسط شیائومی

0 20

تست شیائومیk20 پرو توسط شیائومی

اخیرا ویدیویی از تست مقاومت گوشی ردمی k20 پرو،کمپانی چینی شیائومی توسط  زک نلسون انجام شد که بعنوان خاص ترین گوشی های تست شده توسط این کاربر معرفی شده است.

این گوشی در فاصله کمتری از معرفی خود ، موفق شده است سیل عظیمی از طرفداران را به دور خود جمع کند به گونه ای که در مدت زمان اندک توانسته به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشیهای "شیائومی" بدل شود.

همانطور که می دانید گوشی های شیائومی دارای جذابیت بسیار فراوانی در طراحی هلی خود دارند از اینرو گوشی های "ردمیk20پرو" نیزازطراحی بسیار زیبایی برخوردار هستند که ترکیب این زیبایی همراه با سحت افزار قوی و قیمت مناسب، این گوشی را به یکی از پرطرفدارترین گوشی ها مبدل کرده است.

هم اکنون جزئیاتی از این گوشی را بیان خواهیم نمود.

صفحه نمایش این گوشی  مجهز به محافظ صفحه گوریلا گلس 5  می باشد که قادراست درخراشیدگی سطح هفت نیز عملکرد خوبی از خود نشان دهد. به گونه ای که  سنسور اثر انگشت آن قادرخواهد بود بعد از خراشیدگی به خوبی و با سرعت مطلوب به انگشتان دست واکنش نشان دهد.در واقع صفحه نمایش این گوشی قادرخواهد بود در مواقع ضروری و حتی در هنگام آتش نیز مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

شیائومی در قسمت دوربین سلفی از پلاستیک استفاده کرده است و تنها برای لنز دوربین از یک محافظ شیشه ای بهره برده است.این در حالیست که تمام فریم دور گوشی و تمام کلیدهای سخت‌افزاری از جنس آلومینیوم می باشند که بسیار با کیفیتی و مناسب هستند.

در نهایت این گوشی در تست خمیدگی نیز موفق ظاهر شد و تنها مشکلی که وجود داشت این بود که ردمی K20 پرو تنها در برابر تیغ کاتر نتوانست مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

نکته ای که ذکر آن بسیار ضروری و حائزاهمیت می باشد اینست که دوربین  این گوشی قادر است در مواقع ضروری وهنگامی که  از دست کاربر رها می شود، به سرعت به درون حفره خود بر می‌گردد تا از آسیب‌دیدگی حفظ شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.