مجله سیم کارت

تست و بررسی آیفون 12 پرو و سامسونگ S21 اولترا

0 161

اپل از کمپانی بزرگ و مطرح در جهان است که محصولات ارائه دهنده این کمپانی از رتبه بالایی برخوردار است . محصولات “اپل” طرفداران بسیار زیادی در جهان دارد . اپل که به تازگی “ایفون” 12 خود را وارد بازار کرده است. تا حد بسیار زیادی نظر کاربران و دوست داران گوشی های آیفون را جلب کند . اپل مدتی است که در تولید تراشه ها موفق و حرف اول را در دنیای چیپ گوشی های هوشمند می زند . طبق نتایج جدید که از تست و بررسی گوشی گلکسی S21  اولترا و بررسی آیفون 12 پرو نشان می دهد که اختلاف های زیادی در این دو گوشی هوشمند به چشم می خورد . نمایندگان اپل موفق شدند تا شکست سنگینی را به گوشی سامسونگ وارد کنند .

بررسی آیفون 12 پرو و سامسونگ S21 اولترا

آیفون 12 پرو در بازار فروش بالایی داشته باشد . هم چنین سود چشمگیری را برای اپل به همراه آورده است . آیفون 12 پرو در بخش تک هسته ای ، چند هسته‌ ای و پردازش گر گرافیکی به ترتیب موفق به کسب امتیاز های 1597 ، 4008 و 9255 و در مقابل گلکسی S21 اولترا در این بخش ‌ها به ترتیب امتیاز های 1085 ، 3291 و 7162 را کسب کرده است . در حالی که جدید ترین پردازنده سامسونگ با لیتو گرافی 5 نانو متری کمی سریع تر از اسنپدراگون 888 است . هم چنان نمی ‌تواند چیپ A14 Bionic آیفون 12 پرو را شکست دهد .

با این وجود انتظار می ‌رود ، در نسل بعدی تراشه اگزینوس این موضوع تغییر کند . سامسونگ برای توسعه نسل بعدی چیپ اگزینوس با کمپانی AMD همکاری می‌ کند تا پردازش گر گرافیکی آن را وارد گوشی‌ های هوشمندش کند . طبق نتایج بنچمارک‌ ها ، این تراشه عملکردی بالا تر از چیپ A14 Bionic نشان دهد . احتمالا در سه ماهه دوم یا سه ماهه سوم امسال از راه می‌ رسد . با این حال تا زمانی که کره ‌ای‌ ها از تراشه جدید شان رونمایی کنند ، نماینده اپل در بازار یکه‌ تاز خواهد بود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.