مجله سیم کارت

تشکر حوزه علمیه قم از همراه اول

0 31

اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور است و این اپراتور بعد از اپراتور ایرانسل دومین اپراتوری است که از فناوری نسل پنجم تلفن همراه در ایران رو نمایی کرده است . اپراتور همرا اول در تلاش است تا تمام شهر های ایران را مجهز به فناوری نسل پنجم تلفن همراه کند و سایت های متعددی را راه اندازی کرد . اپراتور همراه اول در روز سه شنبه 26 اسفند ماه 1399 از سایت نسل پنجم تلفن همراه خود در استان قم به صورت رسمی بهره برداری کرد .
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، در مراسم بهره برداری از سایت 5G همراه اول در استان قم مسئولان و مدیران ارشد شرکت ارتباطات سیار ایران و مخابرات ایران  حضور داشتند و هم چنین مدیر عامل همراه اول ، مهدی اخوان بهابادی نیز در این مراسم حضور داشتند .مدیر عامل همراه اول در این مراسم سخنرانی کرد و به فعالیت ها و خدمات همراه اول در دوران شیوع کرونا اشاره کرد و در ادامه افزود : از فناوری 5G به عنوان مسیری برای توسعه حوزه محتوا در کشور یاد کرد و از پتانسیل موجود در حوزه های علمیه به عنوان راه کاری برای غنی سازی این بخش از فضای رسانه ای و ارتباطی گفت .
مهدی اخوان بهابادی مدیر عامل "همراه اول" پس از افتتاح رسمی به دفتر آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه رفت و به گفت و گو با وی پرداخت . در ادامه ، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات همراه اول و نگاه ویژه این اپراتور به امر توسعه فناوری ، اظهار کرد : انقلاب اسلامی موتور پیشران کشور در عرصه علم و فناوری و ایجاد زیر ساخت های حیاتی شد که ثمرات آن را امروز شاهد هستیم . وی با اشاره به اینکه حوزه های علمیه به مقوله فناوری از بُعد ابزار و سوژه پرداخته اند ، نیم نگاهی به اقدامات انجام شده توسط حوزه در ایام کرونا داشت و عنوان کرد : درصد قابل توجهی از آموزش ها را به فضای مجازی بردیم و پوشش خوبی در این عرصه داشتیم .

مدیر حوزه های علمیه اشاره ای به برنامه ریزی های کلان این نهاد برای به خدمت درآوردن فناوری هایی نظیر هوش مصنوعی در مسیر علمی داشت و اظهار کرد : فرصت شناسی هوشمندانه و تحلیل دقیق فرصت ها و تهدیدات پیش روی این حرکت ، مهم ترین گام در سیر تحول ابزار های تولید علوم اسلامی است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.