مجله سیم کارت

تصاویری از خط تولید هواوی p40

0 15

تصاویری از خط تولید هواوی p40

جدیدترین خبر از شرکت هواوی امروز فاش شد که در آن تصویری از یک قطعه در خط تولید هواوی را نشان میدهد.این عکس احتمالا مربوط به ماژول دوربین گوشی "هواوی P40"است. با بررسی های به عمل آمده از این تصویر این طور به نظر میرسد که این عکس مربوط به مدل پایه از پرچمدار جدید هواوی می باشد و قرار است دارای دوربین سه گانه باشد که در این ماژول فلزی مستطیل شکل قرار می‌گیرد.

در این تصاویر می‌توانیم جایگاه دوربین سه گانه  را تشخبص دهیم که در پنل پشتی قرار خواهند گرفت. در عکس فاش شده جایگاه‌های تعبیه شده روی ماژول دوربین به شکل دایره‌ای ترسیم شده‌اند، پس با قاطعیت می‌توان گفت که خبری از دوربین پریسکوپی در هواوی P40 نخواهید بود زیرا دوربین‌های پریسکوپی به علت تشکیلات پیچیده خود، به خروجی‌های مستطیل شکل برای ورود نور به لنز و سنسور نیاز دارند پس به راحتی میتوان حدس زد که مثل سال گذشته، دوربین پریسکوپی با زوم اپتیکال 5 برابر یا بیشتر،مختص  به نسخه Pro این سری از گوشی خواهد بود.

از جمله نکات قابل توجه دیگر میتوان به  بریدگی‌هایی که در ماژول دوربین هواوی P40 مشاهده میشوند اشاره کرد زیرا، مربوط به فلش LED دو گانه و همچنین خروجی برای سنسورهای مربوط به فوکوس لیزری می‌شوند. لذا با طراحی و قرار گرفتن همه اجزای دوربین در یک ماژول، اینطور به نظر میرسد که این گوشی قرار است از نظر طراحی شبیه به گوشی آنر V30 پرو باشد.

لازم به ذکر است از مشخصات فنی سخت‌افزاری هواوی P40 هنوز اطلاعات زیادی منتشر نشده است و فقط میتوانیم به این مورد بسنده کنیم که نمایشگر این گوشی از نوع OLED خواهد بود و سنسور اثر انگشت هم در قسمت پایینی نمایشگر این گوشی قرار خواهد گرفت ولی جای تعجب هم نیست که شرکت هواوی این بار به سمت نمایشگر‌های حفره‌دار سوق پیدا کند و دیگری خبری از تاچ یا بریدگی در این نمایشگر نباشد.همچنین اینطور پیشبینی میشود که از نظر مشخصات سخت‌افزاری نیز مثل سالهای اخیر، هر دو گوشی سری هواوی P40 از بهترین پردازنده این شرکت که امسال Kirin 990 است، استفاده کنند. نظر شما در این مورد چیست؟ به نظر شما گوشی های سری P40 می‌توانند موفقیت و محبوبیت نسل‌های قبلی خود را تکرار کنند؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.