مجله سیم کارت

تعرفه‎ها‎ی رایتل 4 تا 10 درصد کمتر از اپراتورهای دیگر است

0 18

تمام تلاش ما این است که تعرفه ها مناسب و مطابق با نیاز مشتریان باشد.

به گزارش “سیم کارت دات کام” و به نقل از خبر گزاری رایتل به گزارش روابط عمومی رایتل، برنامه‎ی مناظره‎ی این هفته از شبکه اول سیما با حضور “لطف الله سبوحی” قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، “علیرضا شاه میرزایی” عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی، سید “مجید صدری” مدیرعامل شرکت رایتل، “وحید صدوقی” مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ( همراه اول ) و “نادر قاضی پور” نماینده مجلس و عضو شورای رقابت به روی آنتن رفت.

سید “مجید صدری” مدیرعامل شرکت رایتل در بخش اول سخنان خود در این مناظره گفت: رایتل به عنوان اولین اپراتور نسل سوم از سال 90 آغار به کار کرد و نسبت به دو اپراتور دیگر بسیار جوان است.
وی گفت: صددرصد سهام این شرکت متعلق به سازمان تامین اجتماعی است و ما سعی کرده ایم از سپرده ای که از طرف سازمان تامین اجتماعی به ما سپرده شده به نحو احسن استفاده کنیم.
صدری اظهار داشت: در دوره‎ی سه ساله‎‎ای که دوره‎ی انحصار ما بود، به دلایلی چون تحریم شرکت رایتل نتوانست به اهداف عالیه‎ی خود برسد، ولی رایتل آینده‎ی خوبی را پیش رو خواهد داشت.
مدیرعامل رایتل ادامه داد: در سال 93 تعداد مشترکین فعال ما نسبت به سال 92، حدود 10 برابر افزایش داشت.
صدری در ادامه با بیان اینکه بیش از 80 درصد مصرف مشترکان رایتل دیتا است، گفت: تمام تلاش ما این است که خدمات با کیفیت و با تعرفه مناسب در حوزه اینترنت، مکالمه و پیامک در اختیار مردم بگذاریم کما اینکه تعرفه‎‎های مشتریان رایتل 4 تا 10 درصد کمتر از اپراتورهای دیگر است و کمترین نرخ مکالمه را در سیم کارت اعتباری دارا هستیم.
مدیرعامل رایتل در بخش دوم برنامه‎ی تلویزیونی مناظره که عصر جمعه از شبکه‎ی یک سیما به صورت زنده پخش می‎شد، تصریح کرد: باید رویکرد جدیدی تحت عنوان “استفاده از توان داخلی در تولید محتوا و فرهنگ اسلامی و ایرانی” را در دستور کار قرار دهیم که البته تاکنون قدم های خوبی در این حوزه برداشته شده است.
وی به استفاده از توان داخل در این اپراتور تاکید و خاطرنشان کرد: تلاش ما در رایتل بر این بوده است که از توان داخل در این اپراتور استفاده کنیم و در حال حاضر تعداد زیادی شرکت داخلی در حوزه‎ی محتوی با ما در حال همکاری هستند.
مدیرعامل رایتل در پایان افزود: تمام تلاش ما این است که تعرفه ها مناسب و مطابق با نیاز مشتریان باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.