مجله سیم کارت

تعرفه اینترنت تلفن همراه کاهش یافت

0 19

عمیدیان با اشاره به اینکه این مصوبه از اول دی ماه برای تمامی اپراتورهای تلفن همراه لازم الاجرا است، اظهار کرد: مشترکان تلفن همراه می‌توانند با خرید بسته‌های مختلف تعرفه‌ای متناسب با نیاز خود، از خدمات با تعرفه‌های مناسب بهره‌مند شوند

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعرفه اخیر اینترنت تلفن همراه را اصلاح کرد و تعرفه از 2.5 ریال به ازای هر کیلوبایت به 0.5 ریال کاهش یافت.

‌ به گزارش خبرگزاری فارس ، دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با اعلام این خبر افزود : گفت: تعرفه نیم (۰,۵) ریال به ازای هر کیلو بایت اینترنت تلفن همراه برای سیم‌کارت‌های دایمی مستقل از فناوری برای هرگونه دیتای نسل ۲ و۳، از دی‌ماه اجرا می‌شود.

اصغر عمیدیان گفت: سقف تعرفه خدمات داده تلفن همراه برای سیم کارت‌های دایمی مستقل از فناوری برای هرگونه دیتای نسل 2 و3 به ازای هر کیلو بایت، نیم (0,5) ریال تعیین شد. به این ترتیب تعرفه دیتای نسل 2 به میزان چشمگیری (حداقل 50 درصد) کاهش یافت.

وی افزود: اعضای کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با دریافت نظرات مردم و اپراتورها و پس از بررسی مصوبات شماره 45 و 142 که بر اساس آن تعرفه های مختلفی با تفکیک تکنولوژی برای نسل سوم و GPRS برای سیم کارت‌های دایمی از نیم ریال تا 14,8 ریال وجود داشت، به منظور یکسان‌سازی تعرفه در نسل‌های مختلف تلفن همراه، تعرفه جدید را تصویب کردند.

دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات عنوان کرد: اپراتورهای تلفن همراه می توانند با شرایط رقابتی و بازه تعرفه ای تعیین شده در این مصوبه، ضمن فروش خدمات دیتا بر اساس کیلو بایت، بسته‌های مختلف تعرفه‌ای نیز متناسب با نیاز مشترکان تعریف و ارایه کنند.

عمیدیان با اشاره به اینکه این مصوبه از اول دی ماه برای تمامی اپراتورهای تلفن همراه لازم الاجرا است، اظهار کرد: مشترکان تلفن همراه می‌توانند با خرید بسته‌های مختلف تعرفه‌ای متناسب با نیاز خود، از خدمات با تعرفه‌های مناسب بهره‌مند شوند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.