مجله سیم کارت

تعرفه مکالمات سیم کارت های همراه اول یکسان شد

0 104

هزینه جابه جایی و بین شهری سیم کارت های همراه اول حذف و تعرفه یکسان در سراسر کشور اعمال شد.
بدنبال این مصوبه، هیأت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران، تعرفه هر دقیقه مکالمه با سیم کارت دائمی به مقصد همراه اول و تلفن ثابت را 570ریال، کمتر از سقف تعیین شده(599ریال) و تعرفه مکالمه با سیم کارت اعتباری به مقصد همراه اول و تلفن ثابت را دقیقه ای 670ریال، کمتر از سقف تعیین شده(899ریال) و نرخ مؤثر(731ریال) تصویب کرد.

هزینه جابه جایی و بین شهری سیم کارت های همراه اول حذف و تعرفه یکسان در سراسر کشور اعمال شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مهندس وحید صدوقی با اعلام این خبر افزود: از ساعت 24 بامداد دوشنبه 1فروردین ماه، هزینه یک دقیقه مکالمه(درون شبکه) با سیم کارت های دائمی همراه اول 570ریال و مکالمه(درون شبکه) با سیم کارت های اعتباری 670 ریال بدون در نظر گرفتن «شهری، بین شهری، استانی و هزینه جابه جایی» محاسبه شد.

صدوقی با اشاره به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در خصوص تعرفه یکسان مکالمات تلفن همراه، اظهار داشت: طبق این مصوبه کف تعرفه تماس های درون شبکه ای 499ریال و سقف آن 599 تعیین شده که برای سیم کارت های اعتباری، این تعرفه می تواند 50 درصد بیشتر یعنی 899ریال تعیین شود.

وی افزود: بدنبال این مصوبه، هیأت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران، تعرفه هر دقیقه مکالمه با سیم کارت دائمی به مقصد همراه اول و تلفن ثابت را 570ریال، کمتر از سقف تعیین شده(599ریال) و تعرفه مکالمه با سیم کارت اعتباری به مقصد همراه اول و تلفن ثابت را دقیقه ای 670ریال، کمتر از سقف تعیین شده(899ریال) و نرخ مؤثر(731ریال) تصویب کرد.

صدوقی گفت: این یک خبر خوش برای مشترکین اعتباری همراه اول است؛ زیرا در مکالمات بین شهری هزینه های آنها 41 درصد و در مجموع 9 درصد کاهش می یابد.

به گفته صدوقی تعرفه کلیه مکالمات خارج شبکه(به مقصد اپراتورهای ایرانسل و رایتل) همچون گذشته برای سیم کارت های دائمی 625ریال و برای سیم کارت های اعتباری937 محاسبه می شود. به این ترتیب دیگر فقط یک تعرفه یکسان در هر یک از سیم کارت های دائمی و اعتباری وجود دارد و تمام هزینه های بین شهری، استانی و جابه جایی حذف می شود.

وی تأکید کرد: مشترکین می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده جدول تعرفه ها به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.