مجله سیم کارت

تعرفه های مکالمه اپراتور های تلفن همراه

0 250

این روز ها با همه گیری ویروس کرونا و شیوع بالا این ویروس و هم چنین مقرون به صرفه بودن ، تمایل افراد به برقراری تماس های اینترنتی بالا رفت و در واقع تماس های اینترنت هزینه کم تری نسبت به تماس های اینترنتی برای مشترک دارد . این موضوع تمایل افراد را به برقراری تماس های اینترنتی بالا برده است . با این که اپراتور های زیادی در کشور فعال هستند و مشغول به خدمت رسانی هستند . اما انتظار می رود که برقراری ارتباط از طریق اینترنتی به صرفه تر از تماس های تلفنی و مخابراتی خواهد بود . ولی با این حال نیز تماس های تلفنی نیز هم چنان طرفداران خود را دارد . در این مقاله تصمیم داریم که تعرفه های مکالمه اپراتور های تلفن همراه در کشور را مورد بررسی قرار دهیم .

تعرفه های مکالمه اپراتور های تلفن همراه

همراه اول :

هزینه برقراری ارتباط برای مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی برای هر دقیقه مکالمه درون شبکه و یا برون شبکه همراه اول 59.9 تومان است  . هم چنین هزینه برقراری ارتباط برای مشترکین “سیم کارت همراه اول اعتباری” برای هر دقیقه مکالمه درون شبکه و یا برون شبکه همراه اول 89.9 تومان است .

ایرانسل :

هزینه برقراری ارتباط برای مشترکین سیم کارت ایرانسل دائمی برای هر دقیقه مکالمه درون شبکه و یا برون شبکه همراه اول 59.9 تومان است . هزینه برقراری ارتباط برای مشترکین “سیم کارت ایرانسل اعتباری” برای هر دقیقه مکالمه درون شبکه و یا برون شبکه همراه اول 59.9 تومان است . بنابراین می توان گفت هزینه برقراری تماس در دو اپراتور بزرگ در کشور یکسان است .

رایتل :

اپراتور رایتل یکی از اپراتور هایی است که تا حد بسیار زیادی هوای مشترکین “سیم کارت” های خود را داشته است . تعرفه های آن کاملا با سایر اپراتور ها متفاوت است . اپراتور رایتل تعرفه های خود را به صورت ثانیه ای محاسبه می کند و تماس های درون شبکه ای مشتریان خود را کاملا رایگان کرده است . مشتریان خود می توانند به صورت کاملا رایگان با یکدیگر تماس برقرار کنند . مکالمات برون شبکه ای رایتل نیز برای مشترکینی که سیم کارت رایتل اعتباری دارند 88.8 تومان است . برای مشترکینی که سیم کارت رایتل دائمی دارند 55.5 تومان است .

شاتل موبایل :

تعرفه‌ های پرداختی شاتل موبایل ( shatelmobile ) مانند سایر اپراتور ها به صورت ثانیه‌ ای محاسبه می‌ شود . اما مخاطبان برای هر دقیقه مکالمه‌ ی درون شبکه‌ ای 55.5 و برای هر دقیقه تماس برون شبکه‌ ای 88.8 پرداخت خواهند کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.