مجله سیم کارت

تعرفه همراه اول برای زائرین اربعین

0 35

تعرفه همراه اول برای زائرین اربعین

یکی از ملزمات هر سفر داشتن ارتباط با خانواده می باشد. همراه اول  شرایطی را فراهم کرده است تا زائران اربعین براحتی و با آسودگی خیال عازم این سفر نورانی شوند.در همین راستا همراه اول تعرفه مکالمات  خود را برای ایام اربعین مشخص نمود.همچنین این اپراتور با افزودن ظرفیت شبکه نسل دو، سه و چهار خود ،برای مکالمه و اینترنت، در پایانه های مرزی تدابیر ویژه ای را برای این مراسم در نظر گرفته است. "همراه اول" با کاهش تعرفه تماس رومینگ بین الملل شامل «مکالمه»، «پیامک» و «اینترنت همراه» مشترکان سیم کارت های خود را خوشحال نمود.این شرایط به شرح زیر خواهد بود:

بر این اساس از روز سه شنبه 16 مهر تا روز جمعه 0 آبان ماه سال جاری، تعرفه مکالمه مشترکین همراه اول با ایران دقیقه ای 0٢33 تومان، مکالمه دریافتی و تماس با شماره عراقی دقیقه ای 2100 تومان، ارسال پیامک ٩33 تومان و هر مگابایت اینترنت همراه 850 تومان محاسبه می شود.

بنابراین افرادی که برای این سفر اقدام به خرید "سیم کارت" همراه اول  می کنند  می توانند این اطمینان را داشته باشند که مشمول هزینه های گزاف در حین سفر نخواهند شد.در همین رابطه همراه اول شرایطی را فراهم کرده تا تمامی افراد بتوانند با  توجه به "قیمت سیم کارت همراه اول" که بسیار مقرون به صرفه نیز می باشد اقدام به "خرید سیم کارت همراه اول" نمایند.

در همین راستا همراه اول اعلام کرده است که روشن نمودن گوشی همراه در حین سفر و همچنین ارسال پیامک بصورت رایگان خواهد بود.همچنین اپراتور به مشترکینی که در بازه زمانی١6 تا 03 مهر به کشور عراق سفر می کنند، بسته های دو روزه اینترنت همراه ٢3 مگابایتی هدیه می دهد. همراه اول همچنین در جهت بهبود خدمات خود بسته های متفاوت اینترنتی یک روزه و هفت روزه با حجم ١33 مگابایت تا یک گیگابایت ، در اختیار کاربران خود قرار داده است.

تعرفه های در نظر گرفته شده توسط همراه اول بدین صورت خواهد بود :

تعرفه هر دقیقه مکالمه با ایران 4533 تومان، دریافت مکالمه دقیقه ای 3000 تومان، ارسال پیامک ١533 تومان و هر مگابایت اینترنت همراه 2300 تومان بود.

در پایان لازم به ذکر است که این اپراتور تیمی از کارشناسان خود را به کشور عراق اعزام کرده است تا بصورت شبانه روزی پشتیبانی مربوطه را انجام داده و خدمات بهینه ای را ارزانی دارند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.