مجله سیم کارت

تعرفه ویژه رایتل در حج 1401

0 160

اپراتور رایتل نیز مانند سایر اپراتور های فعال در ایران برای حجاج سال 1401 تعرفه ویژه رومینگ بین الملل ارائه کرده است . حجاجی که مشترک “سیم کارت رایتل” هستند . با سرویس رومینگ بین الملل رایتل می توانند در طول سفر حج خود از خدمات سیم کارت رایتل استفاده کنند . با این سرویس دیگر نیازی نیست که در کشور میزبان اقدام به خرید سیم کارت کشور میزبان کنند .

سرویس رومینگ بین المللی رایتل

با استفاده از این سرویس می توانند از سیم کارت خود برای برقراری و دریافت تماس و پیامک در کشور های طرف قرار داد استفاده کنند . در حال حاضر ، امکان استفاده از سرویس رومینگ بین ‌الملل برای “سيم ‌کارت” ‌های رايتل در بیش از 146 کشور دنیا به صورت 3G و در بیش از 70 کشور به صورت 3G/4G وجود دارد .

تعرفه ویژه حج 1401

رایتل به منظور رفاه حال حجاج عزیز بیت الله الحرام تعرفه تخفیفی و ویژه با اپراتور Zain عربستان برقرار نموده است . شرح تعرفه ها به شرح زیر است :

تعرفه ویژه پیامک : تعرفه ارسال پیامک 15000 تومان  و دریافت پیامک رایگان است .
تعرفه ویژه مکالمه : تعرفه مکالمه به ازای هر دقیقه برای تماس با ایران 60000 ، دریافت تماس 55000 و تماس داخلی 50000 است .
اینترنت : تعرفه اینترنت سرویس رومینگ بین المللی رایتل به ازای هر کیلو بایت از سرویس دیتا 11.719 می باشد .

ویژگی سرویس رومینگ بین الملل

انتقال اعتبار ( شارژ ) برای مشترکین رایتل ( rightel ) در زمان استفاده از سرویس رومینگ بین ‌الملل نیز وجود دارد . این امکان را فراهم می‌ آورد تا شما در صورت تمایل به افزایش اعتبار سیم‌ کارت رایتل خود در سفر های برون مرزی ، اقدام به دریافت اعتبار از سایر مشترکین رایتل نمایید .
با استفاده از بسته‌ های ویژه رومینگ بین‌ الملل رایتل ، امکان استفاده از خدمات ارتباطی رومینگ بین ‌الملل را با کم ترین هزینه خواهید داشت .
در هنگام استفاده از سرویس رومینگ بین المللی رایتل در خارج از کشور ، افراد تماس گيرنده با شما از داخل کشور (ايران) نياز به تغيير در شماره ندارند . امکان برقراری تماس با شماره رايتلی شما بدون نياز به شماره گيری کد کشور مقصد ، فراهم است .
امکان استفاده از کليه کدهای دستوری در حالت رومينگ بین‌ الملل ميسر است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.