مجله سیم کارت

تعمیرمودم های خارج از گارانتی توسط اپراتور ایرانسل

0 58

تعمیرمودم های خارج از گارانتی توسط اپراتور ایرانسل

ایرانسل بعنوان دومین اپراتور برتر ایرانی ، از مدتها پیش شروع به فعالیت کرده و هم اکنون یکی از اپراتورهای فعال و پرمخاطب در اینباره می باشد.خرید سیم کارت ایرانسل با توجه به تنوع شماره ها و قیمت مناسب یکی از پرفروش ترین سیم کارت ها بشمار می رود.

از اینرو طبق  گزارشات مختلف از روابط عمومی ایرانسل، و به منظور ارتقای سطح مشتری‌مداری و خدمات پس از فروش، اپراتور سیم کارت ایرانسل با همکاری شرکت پیشرو ارتباط نوین قشم، در نظر دارد به مشترکانی که مودم‌هایشان به هر دلیلی با مشکلی رو به رو شده و همچنین دورۀ ضمانت مودم  آنها به پایان رسیده است، خدمات تعمیر مودم ارائه دهد.

در ادامه لازم به ذکر است که  مراحل بررسی و ثبت درخواست تعمیر مودم، براحتی از طریق این اپراتور برای مشترکین امکان پذیر خواهد شد.تمامی مشترکین ایرانسل می توانند از طریق تماس با شماره 600 از طریق خطوط ایرانسلی و یا شماره 09366000000 از سایر خطوط  نسبت به تعمیر مودم خود توسط  این اپراتور اقدام  نمایند. روش کار به اینصورت است که  پس از تماس مشترک و ارائه مشخصات و همچنین شرح خلاصه مشکل، کارشناسان مربوطه دست بکار شده و از طریق ارسال مودم معیوب (پستی یا حضوری)، روند بازگشت مودم تعمیر شده و شماره پذیرش ثبت شده را به مشترک اعلام می نمایند. شایان ذکر است که این اطلاعات از طریق پیامک نیز برای مشترکین ارسال می‌شود تا مشترک موردنظر بتواند در هر زمانی و با مراجعه به لینک ارائه شده، وضعیت سفارش خود را مشاهده نماید.

بهتر است بدانید که شرکت پیشرو ارتباط نوین قشم پس از دریافت مودم و برآورد هزینه تعمیر، پیش از شروع تعمیر مودم، هزینه‌های لازم را به مشترک اعلام می‌دارد .بنابراین پس از تأیید قیمت از سمت مشتری، تعمیر مودم آغاز می‌شود. در نظر داشته باشید که  در صورت عدم تأیید هزینه برآورد شده، مودم یا از طریق پست برای مشترک بازگردانده خواهد شد (با پرداخت هزینه پستی) یا مشترک می‌تواند با مراجعه حضوری (بدون پرداخت هزینه) مودم خود را دریافت نماید.

در انتها ذکر این نکته حائز اهمیت است که ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و بعنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران،  تنها اپراتوری است  که با افتخار موفق شده است تا جایزه مدیریت موفق ملی در انقلاب چهارم صنعتی ، از آن خود  نماید. از اینرو  این اپراتورهمواره در تلاش است  تا با ارائه خدمات نوین، بالاترین حد رضایت مشترکان خود را جلب نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.