مجله سیم کارت

تعویض سیم کارت شاتل موبایل هوشمند

0 132

اپراتور خدمات نسل جدید در ایران است و تنها اپراتوری است که برای اولین بار در ایران سیم کارت هوشمند را ارائه داده است . همان طور که می دانید این سیم کارت هوشمند با توجه به محل حضور مشترک آنتن دهی دارد .
یعنی بر اساس حضور مشترک در منطقه با کیفیت ترین و با سرعت ترین پوشش شبکه را پیدا می کند و در اختیار مشترک سیم کارت قرار می دهد .
این اپراتور بزرگ برای افرادی که “سیم کارت” خود را گم می کنند و یا سیم کارت آن ها آسیب دیده و یا سوخته است شرایطی را فراهم کرده است تا بتوانند آن را تعویض کنند .
تعویض سیم کارت شاتل موبایل
تعویض سیم کارت
افراد گاها به دلایل مختلف ممکن است که نیاز پیدا کنند تا سیم کارت خود را تعویض کنند . این اپراتور نیز همانند سایر اپراتور ها این امکان را برای کلیه مشترکین خود فراهم کرده است . افرادی که نیاز دارند سیم کارت شاتل موبایل خود را تعویض کنند دقت کنند که در هنگام تعویض شماره تلفن آن ها تغییر نخواهد کرد .
روش ها تعویض سیم کارت :
کلیه مشترکین “شاتل موبایل” از دو طریق می توانند نسبت به تعویض سیم کارت خود اقدام کنند . مشترکین از طریق مراجعه به یکی از نمایندگی های مجاز  این اپراتور بزرگ در سراسر کشور می توانند اقدام کنند . دومین راه تعویض مراجعه به مراکز خدمات شاتل ( امور مشترکین ) می باشد .
مشترکین سیم کارت شاتل موبایل ( shatelmobile.ir ) در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با پشتیبانی شاتل موبایل 09981000000 تماس بگیرند .
نکات مهم تعویض سیم کارت :
زمانی که مشترک اقدام برای تعویض سیم کارت خود می کند هیچ تغییری در اطلاعات حساب ، تعرفه و بسته های فعال مشترک صورت نخواهد پذیرفت . مشترکین در هنگام تعویض سیم کارت نگران بسته های فعال خود نباشند .
مشترکین توجه داشته باشند که در هنگام تعویض سیم کارت شاتل موبایل اطلاعات موجود در سیم کارت از بین می رود . اطلاعات موجود در سیم کارت شامل پیام های ذخیره شده و دفترچه تلفن ذخیره شده می باشد .
مشترکین سیم کارت شاتل موبایل دائمی که می خواهند سیم کارت خود را تعویض کنند توجه کنند که “سیم کارت شاتل موبایل دائمی” آن ها مسدود نباشد . سیم کارت های دائمی که به علت بدهی مسدود شده اند باید قبل از تعویض سیم کارت اقدام به پرداخت بدهی خود کنند .
هزینه تعویض سیم کارت شاتل موبایل 15000 تومان می باشد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.